Yöneticiler için Başlangıç Kılavuzu

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 3:31 AM

Freshdesk'inizin 10 dakikada hazır ve çalışır durumda olduğundan emin olmak için ihtiyacınız olan her şey:


Kurulumu, posta kutunuzu, sosyal hesaplarınızı ve tümünü ortadan kaldırın:


Destek e-postanızı henüz eklemediyseniz, Freshdesk'inizde Yönetici > Kanallar > E-posta bölümüne gidip bu işi halletmenizi öneririz. E-postanızı doğrulamayı bitirdikten sonra, gelen kutunuzdan da yönlendirme kuralları ayarladığınızdan emin olun. DNS'inizle de temizleyin.



SLA'lar ve otomasyonlar:


Hizmet seviyesi sözleşmeleri (SLA'lar), siz ve müşterilerinizin, biletlerinin çözümü için üzerinde pazarlık ettiğiniz standartlardır. Aracıların yanıt vermesi gereken süre için SLA politikaları belirleyebilir, destek talebi önceliklerine göre destek taleplerini çözebilir ve belirli aracıları SLA ihlalleri hakkında bilgilendirmek için otomatik yükseltme kuralları ayarlayabilirsiniz.


Otomasyon kuralları belirleyerek destek temsilcilerinizin hayatını çok daha kolaylaştırabilir ve Freshdesk'inizi daha verimli hale getirebilirsiniz. İşte (Freshworks'ün) Freshdeskden birkaç örnek:



1) Konuya göre çeşitli gruplara (Satış, QA) bilet atama kuralı


2) Otomasyonlardaki zaman tetikleyicilerini kullanarak, müşteriniz varsayılan olarak bir yanıt                     verdiğinde dostça hatırlatıcılar gönderin.


3) Otomasyonlardaki zaman tetikleyicileri yardımıyla iterasyon sayısı 4'ten fazlaysa çağrıları iletin.


4) Bir müşteri bir Memnuniyet Anketini gülümseyerek doldurduğunda, bilet güncellemelerinde çalışan  kuralları kullanarak temsilcilerinizin kendilerini özel hissetmelerini sağlayın.


5) Bilet güncellemelerinde çalışan kurallar, müşteri yanıt verdiğinde biletleri otomatik olarak yeniden açmak için kullanılır.



Freshdesk'i diğer araçlarınızla entegre etme:

Freshdesk, Salesforce, Harvest, Freshbooks, Google kişileri, Takvim, Analytics vb. gibi faturalama, analitik ve CRM yazılımı dahil olmak üzere 30 araçla entegre olur. Böylece, Freshdesk'ten ayrılmadan kişilerinizi getirebilir, destek portalınızı analiz edebilir ve faturalar oluşturabilirsiniz. 


Logolar, renk paletleri ve diğer portal özelleştirme yetenekleri:


Destek portalınıza bir kişilik kazandırın; Bir logo ayarlayarak, renk paletinizi karıştırarak ve Freshdesk'inizi markalaştırarak desteğinizi canlandırın. Portalınızı özelleştirmek için şu adrese gidin:


1) Dil, saat dilimi ve renk şemaları gibi Freshdesk'inizin temel ayarlarını yapmak için yardım masası simgesi (Yönetici > Hesap > Yardım Masası Ayarları).


2) Portalınızın markasını değiştirmek için portallar simgesi (Yönetici > Kanallar > Portallar). Portalınızın desteklediği dili de buradan değiştirebilirsiniz.



Ajan ekleme:


Artık Freshdesk'iniz çalışmaya hazır olduğuna göre, ekibinizi devreye alma zamanı. Unutmayın, destek temsilcilerinizi ekibe kalıcı tam zamanlı temsilciler olarak getirebilirsiniz ve yalnızca ara sıra ihtiyaç duyulan diğer kişiler için günlük izinler satın alabilirsiniz. Yani, sırf bir müşteri ara sıra onun uzmanlığına ihtiyaç duyuyor diye Finans Dehası Mark'ı tam zamanlı bir temsilci yapmak zorunda değilsiniz.













Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız