Servis masası portalınız için özel SSL sertifikasını yapılandırma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 3 Ock şunda: 8:20 AM

Freshservice, freshservice.com alan adında bir destek portalı bulunan tüm kullanıcılara varsayılan bir wildcard SSL sunar. Bu, varsayılan Freshservice URL'sini kullanmaya devam ettiğiniz sürece kullanılabilir (örneğin: yourcompany.freshservice.com). Ancak, özel bir alan adınızı destek masası portalınıza yönlendirdiğinizde, varsayılan SSL çalışmaz (örneğin: helpdesk.yourcompany.com). 


Bu durumda, Freshservice tarafından sağlanan alan adınızla bir özel SSL sertifikasını yapılandırmanız gerekecektir. Bunun için özel alan adınıza bir DNS kaydı eklemek için alan adı kontrol panelinize erişim sağlamanız gerekecektir. 


Destek portalınızda özel SSL kurulumu yapma: 

  • Freshservice hesabınıza gidin ve Yönetici -> Servis Masası Yeniden Markalaştırma (Hesap Ayarları altında) bölümüne gidin. 

  • Hesabınızda birden fazla iş alanı varsa, Yönetici -> Genel Ayarlar -> Hesap Ayarları -> Servis Masası Yeniden Markalaştırma yolunu izleyin. 

  • Ayarlar altında Servis Masası (veya) Portal adınızı ve Yardım Masası/Portal URL'nizi girin. 

  • Portalınız için özel bir SSL kurulumu yapmadıysanız, bağlantınızı güvence altına almak için Özel SSL Ekle seçeneğini tıklayabileceğiniz bir uyarı göreceksiniz. 


  • "Özel SSL Ekle" seçeneğini tıkladığınızda, bir iletişim kutusu görünecek ve CNAME ve benzersiz Değer bilgileri bulunacaktır. 



  • Alan adı hizmet sağlayıcınıza giriş yapın ve DNS dosya bölgenizde yeni URL'yi servis masası portalınıza yönlendirmek için CNAME kaydı oluşturun. 

  • DNS değişikliği yayıldığında, Freshservice hesabınızda "Devam Ediyor" durumundan "Etkin" duruma geçecektir (bu süre genellikle 24 ila 72 saat arasında sürer) ve destek portalınızı ziyaret ettiğinizde adres çubuğunuzda bir kilit simgesi görebilirsiniz.   
  • CNAME oluşturulduktan sonra, kurulumu Freshservice tarafından tamamlamak için Doğrula'yı tıklayın. 


MSP için özel SSL kurulumu:


  • Yönetici -> Kanallar -> Destek portalı -> Yeni portal/Düzenle portal yolunu izleyin. 
    Hesabınızda birden fazla iş alanı varsa, Yönetici -> Genel Ayarlar -> Kanallar -> Destek portalı -> Yeni portal/Düzenle portal yolunu izleyin. 

  • Servis Masası (veya) Portal adınızı ve Yardım Masası/Portal URL'nizi girin. 

  • Portalınız için özel bir SSL kurulumu yapmadıysanız, bağlantınızı güvence altına almak için Özel SSL Ekle seçeneğini tıklayabileceğiniz bir uyarı göreceksiniz. 

  • "Özel SSL Ekle" seçeneğini tıkladığınızda, bir iletişim kutusu görünecek ve CNAME ve benzersiz Değer bilgileri bulunacaktır. 

  • Alan adı hizmet sağlayıcınıza giriş yapın ve yeni URL'yi servis masası portalınıza yönlendirmek için CNAME kaydı oluşturun. 

  • DNS değişikliği yayıldığında, Freshservice hesabınızda "Devam Ediyor" durumundan "Etkin" duruma geçecektir (bu süre genellikle 24 ila 72 saat arasında sürer) ve destek portalınızı ziyaret ettiğinizde adres çubuğunuzda bir kilit simgesi görebilirsiniz. 
  • CNAME oluşturulduktan sonra, kurulumu Freshservice tarafından tamamlamak için Doğrula'ya tıklayın. 


Not: Özel SSL sertifikası, destek URL'nizin ve talep gönderirken belirttiğiniz URL'nizin aynı olduğu sürece çalışır. Freshservice, Lets Encrypt ile SSL sunar. Eğer Freshservice'i farklı bir alan adına yönlendirmek isterseniz, bağlantınız artık güvenli olmayacaktır. 









Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız