Otomasyonları Kullanarak Bir Gruba Bilet Atama

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 18 Arl, 2023 şunda: 2:23 AM

Bazı anahtar kelimeleri veya özellikleri içeren tüm biletler, Freshdesk Otomasyonları kullanılarak bir temsilci grubuna atanabilir. Eğer Temsilci Bildirimleri altındaki 'Gruba Atanmış Bilet' bildirimi etkinse, gruptaki tüm temsilciler e-posta ile bilet hakkında bilgilendirilecek ve herhangi biri sorunu çözmek için çalışabilir.


Bilet oluşturulduğunda çalışacak bir kuralı kurma hakkında hızlı rehber:

1. Yönetici olarak destek portalınıza giriş yapın.

2. Yönetici > İş Akışları > Otomasyonlar > Bilet oluşturma sekmesine gidin.

3. 'Yeni Kural' seçeneğine tıklayın.

4. Kurallarınıza bir isim verin.


5. Bu belirli kuralı tetikleyecek koşulları seçin; örneğin 'iade' veya 'değişim' türündeki tüm biletlerin İade ve İade grubuna atanmasını istiyorsanız, aşağıda gösterildiği gibi bir koşul kurun:




1. İstediğiniz görevleri seçmek için aksiyonları açılır menüden seçin (gerekiyorsa daha fazla eklemek için Yeni Aksiyon Ekle'ye tıklayın).


2. Bir gruba bilet atamak için, Açılır menüden Gruba Ata'yı seçin ve bir sonrakinde grup adını belirtin.


3. İşiniz bittiğinde, Önizleme ve Kaydet'e tıklayın.


4. Özet otomatik olarak oluşturulacak ve bu, kural için açıklama olarak kullanılacaktır. İhtiyaç durumunda düzenlenebilir.


5. Bu kuralı Freshdesk'inizde kaydetmek ve etkinleştirmek için Kaydet ve Etkinleştir'e tıklayın.




Estate veya Forest planlarındaysanız, biletleri bir grup içindeki ajanlara atamak için otomatik bilet atama özelliğini etkinleştirebilirsiniz - daha fazlasını öğrenmek için buraya bakın.


Kuralları ekledikten sonra, onları nasıl yeniden düzenleyebileceğinizi öğrenmek için şu videoyu izleyebilirsiniz: 


https://www.youtube.com/watch?v=Gt2VWBeuBU8






Istediğiniz görevleri seçmek için aksiyonları açılır menüden seçin (gerekiyorsa daha fazla eklemek için 'Yeni Aksiyon Ekle'ye tıklayın). Bir gruba bilet atamak için, ilk açılır menüden 'Gruba Ata'yı seçin ve bir sonrakinde grup adını belirtin. İşiniz bittiğinde, Önizleme ve Kaydet'e tıklayın. Bir özet otomatik olarak oluşturulacak ve bu, kural için açıklama olarak kullanılacaktır. İhtiyaç durumunda düzenlenebilir.

Bu kuralı Freshdesk'inizde kaydetmek ve etkinleştirmek için 'Kaydet ve Etkinleştir'e tıklayın.

Estate veya Forest planlarındaysanız, biletleri bir grup içindeki ajanlara atamak için otomatik bilet atama özelliğini etkinleştirebilirsiniz - daha fazlasını öğrenmek için buraya bakın.

Kuralları ekledikten sonra, onları nasıl yeniden düzenleyebileceğinizi öğrenmek için şu videoyu izleyebilirsiniz: https://www.youtube.com/watch?v=Gt2VWBeuBU8"




























Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız