Omnichannel Grupları Nedir?

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 7:48 AM

Omnichannel gruplar, kanallar arasında çalışan farklı müşteri temsilcisi ekiplerinizi aynı sayfadan yönetmenizi sağlar.


Omnichannel grupları ile şunları yapabilirsiniz:


Freshdesk, Freshchat ve Freshcaller'da biletlerin, sohbetlerin veya aramaların otomatik olarak atanmasını ayarlayın ve temsilcileriniz için Çalışma Saatleri oluşturun.


Tüm ekiplerinizi merkezi olarak Freshdesk'ten yönetin.


Kanallar arasındaki iş akışlarını kolayca otomatikleştirin.


Ekibiniz için bütünsel bir performans görünümü elde edin.



Yeni bir Omnichannel grubu oluşturmak için:


1) Yönetici > Ekipler > Gruplara gidin.


2) Mevcut varsayılan gruplar listelenmiştir; her grubun yanındaki Düzenle düğmesine tıklayabilir ve aracılar ekleyebilirsiniz


3) Yeni bir grup oluşturmak istiyorsanız sağ üstteki Yeni Grup düğmesini tıklayın.


4) Bir Grup Adı girin, bu, grubu tanımlamanıza yardımcı olur.


5) Grup türünü seçin:

     

     - Bir Destek grubu, e-postaları ve sosyal medya biletlerini işleyen temsilciler içindir.


 6) Grup için bir Açıklama girin.


 7) Bu gruba uygulamak istediğiniz çalışma saatlerini seçin.

 

 8) Temsilcileri hemen eklemek istiyorsanız Sonraki adımda aracı ekle kutusunu işaretleyin.


 9) Grubunuzu oluşturmak için Oluştur'u tıklayın.




10) Bir sonraki adımda temsilci ekle kutusunu işaretlediyseniz, aşağıdaki ekranı görürsünüz.




11) Metin kutusuna adlarını veya e-posta adreslerini girerek aracıları gruba ekleyebilirsiniz.


12) Aynı anda birden çok aracı eklemek için e-posta adreslerini virgülle veya boşlukla ayırarak girebilirsiniz.


13) Tüm aracıları ekledikten sonra gruba ekle butonuna tıklayın.


Otomatik atama ayarlamak istiyorsanız:


* Grup Özellikleri'ni tıklayın.


* Temsilcilerinize otomatik olarak bilet atamak için otomatik bilet atama özelliğini açın ve istediğiniz bilet atama türünü seçin.


* IntelliAssign kullanarak sohbetleri otomatik olarak atamak için Otomatik sohbet atama seçeneğini açın.


* Destek taleplerinizin bir grupta atanmadan bırakılmadığından emin olmak istiyorsanız, Bilet eskalasyon ayarları bölümüne gidin ve bir destek talebi belirli bir süre boyunca atanmadan bırakıldığında otomatik olarak e-posta bildirimi almak için bir eskalasyon kuralı ayarlayın.


* Bildirim alacağınız temsilciyi ve bildirimin ne zaman önce yapılacağını seçebilirsiniz.











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız