Freshdesk ile Birden Fazla Ürünü Destekleme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 14 Arl, 2023 şunda: 8:07 AM

Freshdesk, ek lisans ücreti ödemeden tek bir yardım masası üzerinden birden fazla ürünü desteklemenize olanak tanır.


Tek bir yardım masasını tüm organizasyon için kullanmak işe yarar, ancak müşterileriniz her bir ürününüz için ayrı bir destek portalına sahip olmayı tercih etmezler mi ? Freshdesk, her bir ürününüz için ayrı portallara sahip olmanıza izin verir, bunun için ek hesap oluşturmanıza veya ödeme yapmanıza gerek yoktur. Farklı URL'ler vererek, ilgili olmayan forumları ve çözümleri belirli kategorilere sınırlayarak gizleyebilirsiniz.


Destek elemanı arayüzü her iki ürün için aynı kalacaktır. Otomasyon kuralları tarafından ayrılmadıkça, destek elemanları bilet görünümlerinde tüm ürünlerden gelen biletleri görebilirler.



Her bir ürününüz için şunlara sahip olabilirsiniz:

  • 1. Ürün özel gelen destek posta kutuları (örneğin support@product1.com, support@product2.com)

  • 2. Ürün özel çıkan destek posta kutuları

  • 3. Her bir ürün için ayrı markalı müşteri destek portalı

  • 4. Her bir ürün için ayrı bilgi tabanı makaleleri

  • 5. Her bir ürün için farklı topluluk forumları


Freshdesk Pro planında 5 ürüne kadar oluşturabilirsiniz. Freshdesk Enterprise planında ise sınırsız sayıda ürün oluşturabilirsiniz.


Çoklu ürün desteğini kurmak için hızlı bir rehber:

  1. A) Ürün Ayarlarını Yapma


  2. 1. Yönetici > Destek İşlemleri > Çoklu Ürünler'e gidin.


    2. Yeni Ürün'e tıklayın ve Ürün Adı ile Açıklama'yı girin.

    3. Her bir ürün için benzersiz destek e-postalarını yapılandırmak ve bunları belirli gruplara atamak için, Ürün Destek E-postası altındaki detayları doldurun.

    4. E-postaları biletlere dönüştürmek için ilgili posta kutusunda yönlendirme kuralını yapılandırmayı unutmayın.


  3. 5. Ayarlarınızı kaydedin.





Portal Kurulumu:


B) Portal Ayarlarını Yapma


1. Yönetici > Destek İşlemleri > Çoklu Ürünler'e gidin.


2. Portal'ı etkinleştirmek için Enable Portal'a tıklayın.

3. Portal URL'sini girin ve Portal ayarlarını yapılandırın.

4. Portal Kategorileri altında, ilgili portalda görüntülemek istediğiniz Gerekli Çözüm ve Forum kategorilerini ilişkilendirebilirsiniz.



Not: Portallar ayrıca Portallar sayfasından da yapılandırılabilir ve kurulabilir.

 (Yönetici > Kanallar > Portallar).







Portal Kurulumu:

  1. Portal Ayarlarını Yapma

    • Yönetici paneline gidin: Admin > Destek İşlemleri > Çoklu Ürünler.
    • Portal'ı etkinleştirmek için Enable Portal'a tıklayın.
    • Portal URL'sini girin ve Portal ayarlarını yapılandırın.
    • Portal Kategorileri altında, ilgili portalda görüntülemek istediğiniz Gerekli Çözüm ve Forum kategorilerini ilişkilendirebilirsiniz.












Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız