Bir alan nasıl zorunlu hale getirilir?

Şu tarihte değiştirildi Pzt, 7 Ağu, 2023 şunda: 7:21 AM

Yönetici Ayarı altında bir alan oluştururken veya düzenlerken bir alanı zorunlu hale getirebilirsiniz. Bir alanın zorunlu hale getirilmesi, kullanıcının bir kaydı kaydederken bir değer girmesini gerektirir. Bu özellik potansiyel müşteri, kişi, hesap ve anlaşma alanları için kullanılabilir.


Not: Bir alanı zorunlu hale getirmek, veri içe aktarma, mobil uygulama, entegrasyon ve müşteri adayı dönüştürme sürecinizi etkiler. Etkileri aşağıda listelenmiştir. Bu nedenle bir alanı zorunlu hale getirirken yukarıdaki alanların dikkate alındığından emin olun.


Bir alanı zorunlu hale getirmeden önce, aşağıdaki alanları ele aldığınızdan emin olun:


Kayıt Kaydetme - Bir alanı zorunlu hale getirirseniz, alandaki değer sağlanmadığında kullanıcılar kaydı kaydedemez. Yalnızca kullanıcıların bir değer girmesi gereken alanları zorunlu hale getirdiğinizden emin olun. Aksi takdirde, satış süreciniz engellenir veya kullanıcılar kaydı kaydetmek için gereksiz değerler girebilir. Mevcut kayıtlarda, uygulamanın düzgün çalışması için gerekli alanda toplu güncelleme veya içe aktarma güncellemesi yaptığınızdan emin olun.


Veri İçe Aktarma - Veri içe aktarmalarında gerekli alanların eşleştirilmesi zorunludur. Eğer .CSV'nizde gerekli alan için bir eşleme yoksa içe aktarma işlemine devam edemezsiniz. Zorunlu alanlarda değeri olmayan kayıtlar başarısız olur ve e-posta yoluyla gönderilen hata günlüğü raporunda bildirilir.


Mobil Uygulama - iOS sürümü 1.2 (ve üzeri) ve Android sürümü 1.1.2 (ve üzeri) olan uygulamalar bu özellik ile uyumludur. Ekibinizin bu sürüme yükselttiğinden emin olun.


Entegrasyonlar - Zorunlu alan doğrulamaları entegrasyonlar için de tetiklenir. Tüm entegrasyonlarınızda bu alanları ele aldığınızdan emin olun. Bir kayıt (müşteri adayı/kişi/anlaşma/hesap) oluşturan veya güncelleyen tüm entegrasyonlar zorunlu alanlar içermelidir.


SDK - Kullanılan SDK'da zorunlu alan doğrulamaları atlanıyor.


Potansiyel Müşteri Dönüşümü - Kişi, hesap ve anlaşma için herhangi bir alan zorunlu ise, bu alanların potansiyel müşteri eşlemesi altında eşlendiğinden emin olun. Bu alanlar eşlenmemişse müşteri adayı dönüşümü gerçekleşmez.


Otomatik yönlendirme - E-posta otomatik yönlendirmede müşteri adayı oluşturma, müşteri adayı üzerinde gerekli alanlar varsa etkilenmez. Ancak, kullanıcı kaydı düzenlemeye çalıştığında, Freshsales kayıt kaydedilirken gerekli alanlarda bir değer girilmesini zorunlu kılar.



Bir alanı zorunlu hale getirmek için,


1) Yönetici ayarları > Potansiyel Müşteri/Kişi/Hesap/Deal Modülleri'ne gidin. 


2) Alan Ekle'ye tıklayın. 


- Seçtiğiniz alanı gizli alanlar bölümünde arayın.


- Alan gizli alanlar altında mevcut değilse, alan türü yan bölümündeki mevcut alanlar listesinden seçim yaparak bir alan oluşturun.







Alan Ekle / Alanı Düzenle katmanında, bir alanı zorunlu hale getirmek için Gerekli onay kutusunu işaretleyebilirsiniz.





Alanı zorunlu yapmak isteyip istemediğinizi onaylamak için bir açılır pencere görüntülenir. Onay vermek için Evet'e tıklayın.







Kaydet'e tıklayın.


Bu özellik tüm alan türleri için kullanılabilir. Onay kutusu için, bir alan zorunlu hale getirilirse, işaretli bir değer zorunlu kılınır.


Planı Blossom veya Sprout'a düşürürseniz, tüm zorunlu alanlar gerekli özelliğini kaybeder ve isteğe bağlı hale gelir. Planı Garden/Estate'e yükseltirseniz, zorunlu alanları yeniden yapılandırmanız gerekir.











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız