Talep eden departmanlar için özel alanlar ekleme

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 10 Ock şunda: 2:38 AM

Farklı organizasyonlar, kendi departmanları ve ilgili fonksiyonları için özgün bir yapıya sahiptir. Her departman genellikle farklı bir yapıya sahip olduğundan, tek bir set genel alan bir departmanı tanımlamak için yeterli olmayabilir. Ajanlar genellikle bir departmana özgü olaylar ve hizmet talepleri ile uğraşırlar ve sorunu etkili bir şekilde çözmek için daha fazla bağlam gerektirirler. 

 

Freshservice'deki Departman Alanları, departmanları tanımlamak için daha fazla esneklik sunar ve bu sayede ajanlara özellikle belirli bir departmandan gelen olay veya hizmet talepleri hakkında ek bağlam sağlar. 

 

Özel alanlar eklemeye ilişkin temel kullanım örnekleri: 


Departmanlar için özel alanları kullanımını gerektiren kullanım durumlarından bazıları:

 

  • Servis masası yöneticisi, bir artırılan olaydan yeni ayrıntıları barındırmak için özel alanlar aracılığıyla mevcut departman açıklamasını genişletebilir. 

  • Bir yönetici, farklı araçlardan (örneğin bir CRM aracı) şirket ayrıntılarını servis masasına haritalamak zorunda kalabilir, böylece kullanılan araç yelpazesi boyunca belirli bir varlık kümesinin tutarlı bir görünümüne sahip olabilir. 

  • Bir yönetici, satın alınan bir organizasyonun departmanları için yeni özel alanlar eklemek zorunda kalabilir. 

  • Bir yönetici, belirli uyumluluk veya düzenleyici normları karşılamak için mevcut departmanlara yeni özel alanlar eklemek zorunda kalabilir. 

 

Özel departman alanları veya şirket alanları eklemek için hızlı rehber: 

  1. Yönetici olarak Freshservice'e giriş yapın. 

  2. Yönetici paneline gidin ve Departman Alanları'na tıklayın. Hesabınız birden fazla çalışma alanına sahipse, Yönetici > Genel Ayarlar > Kullanıcı Yönetimi > Departman Alanları'na gidin. 


  3.   Aşağıdaki seçeneklerden gerekli alan türünü seçin: 

  • Tek satır metin

  • Çoklu satır metin

  • Onay kutusu

  • Sayı

  • Açılır menü

  • Telefon numarası

  • URL

  • Tarih

       4.   İstenen alan türünü form üzerine sürükleyip bırakabilir veya sadece tıklayarak daha sonra konumlandırabilirsiniz. 


       5.   Gerekli alan türünü seçtikten sonra, etiketini girin. Eğer alan zorunlu hale getirilmeliyse, "formu gönderirken zorunlu" onay kutusunu etkinleştirin. 



6.   Eğer Açılır Menü seçeneğini kullanıyorsanız, birden fazla seçenek sağlayabilirsiniz. 



7. Tüm gerekli alanları ekledikten sonra, Tamam'a tıklayın ve ardından Kaydet'e tıklayın. 

 

Yeni eklenen alan(lar), tüm departmanlar/şirketler arasında kullanılabilir hale gelecektir. 







Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız