İş Kuralları Sorun Giderme Rehberi

Şu tarihte değiştirildi Cum, 19 Ock şunda: 6:27 AM

Iş Kuralları ile ilgili sorunları giderirken dikkate almanız gereken bazı önemli noktalar şunlardır:

  • İstek Sahibi Belirli Kuralları için Önkoşul: İstek sahibi portalı için kurulan kurallar, alanların istek sahibine görünür ve düzenlenebilir olduğunda çalışacaktır. Bu nedenle aşağıda vurgulanan iki onay kutusunun işaretli olduğundan emin olun. 



  • Çatışmaları Çözmek İçin Kuralların Sıralaması: Eğer aynı alanlarda hareket etmek üzere birden fazla kuralınız varsa, kuralların sıralaması alanın nihai durumunu belirler, yani belirli bir alan için en son çalışan kural. 


  • Kuralların Sistem Genelinde Zorunlu Kılınması: Belirli kurallar, Liste görünümü düzenlemeleri, API'lar, Toplu İşlem vb. gibi tüm kanallarda uygulanabilir. Örneğin: Eğer bir alanı devre dışı bıraktıysanız ve bu alanın diğer kanallar aracılığıyla düzenlenmesini engellemek istiyorsanız, sadece Sistem Genelinde Zorunlu Kıl onay kutusunu işaretlemeniz yeterlidir. 

  • Hizmet Talebi Formunda Gösterilmeyen Alanlar:  

    • Sorunun yalnızca İstek Sahibi Portalında mı meydana geldiğini doğrulayın. 

    • Alanın "İstek Sahibi düzenleyebilir" seçeneğinin true olarak ayarlanıp ayarlanmadığını doğrulayın. Yalnızca bu alanlar, İstek Sahibi Portalındaki yeni talep sayfasında görüntülenir.

  • Belirli bir kullanıcı/grup için eksik kategori değerleri: 

    • Mümkünse, herhangi bir kullanıcıya özgü yapılandırmaların etkileyebileceği kategori değerlerinin görüntülenmesine etki edebilecek kimlik belirleme işlemi yapın. 

    • Belirli bir kullanıcı/grubun bu değeri görüntülemekten kısıtlandığından emin olun.

  • Zorunlu alan güncelleme sorunları ile ilgili bilet kapatma sorunları: 

    • Zorunlu ancak iş kuralları/özel uygulamalar tarafından gizlenmiş olan herhangi bir alanın olup olmadığını doğrulayın. 

    • İş kurallarına eklenmiş bağımlı alan koşulları ve eylemlerinin olup olmadığını doğrulayın. Örneğin: Bir formda devlet konumu doldurulduğunda şehri zorunlu hale getirin. 

    • Bilet kapatma için bir iş kuralının bilet formuna uygulandığını doğrulayın. 

    • Sorun yalnızca belirli bir biletse, bilet kapatma için iş kuralının yalnızca belirli bir kullanıcı/grup için mi ayarlandığını doğrulayın. 

    • İşlemeye çalıştığınız kanal için iş kurallarının "Sistem Genelinde Zorunlu Kıl" seçeneğinin etkin olup olmadığını doğrulayın. 


Not: "Gösterme ve Gizleme" eylemleri, sistem genelinde zorunlu kılma seçeneği ile desteklenmez, bu da bu eylemlerin formlarla sınırlı olduğu anlamına gelir.















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız