Birden çok bilet formu oluşturduktan sonra bunları bir veya daha fazla müşteri portalına bağlayabilirsiniz.
* Yönetici > Portal'a gidin ve çoklu bilet formunuzu bağlamak istediğiniz ilgili portalı seçin.
* Bölümleri yönet sekmesine tıklayın.
* 'Bilet formu ekle' alanına tıkladığınızda Freshdesk hesabınızda oluşturulmuş tüm bilet formlarına erişebilirsiniz.
* Bu alana gerekli formları ekledikten sonra sayfa başlığını doldurabilirsiniz. Sayfa Başlığı, müşteriler 'Yeni bilet'i seçtiğinde Portalın üst kısmında görünecektir.
* "Giriş yapmış kullanıcılar" veya "Herkes" arasında seçim yaparak kullanıcıların bir portaldan nasıl erişim sağlayabileceklerini veya bir bilet oluşturabileceklerini yönetebileceksiniz.
* Kullanıcıların biletlere nasıl erişebileceğini yönetmek için 'Kullanıcıların bu Portala özel biletleri görüntülemesine izin ver' seçeneğini belirleyebilirsiniz.
Bilet formlarını Yardım Widget'ınıza bağlama:
* Yönetici > Widget'lar'a gidin.
* Birden fazla bilet formunu bağlamak istediğiniz ilgili widget'ı seçin.
İletişim Formu - Form Seçenekleri altında, "Bilet formu ekle" alanını tıklayın ve Freshdesk hesabınızda oluşturulan tüm bilet formlarına erişebilirsiniz.
Gerekli formları bu alana ekledikten sonra, 'Form seçmek için açılır menü yer tutucusu', 'Formun başlığı', 'Form gönderme düğmesi' ve daha fazlası gibi diğer ayrıntıları doldurabilirsiniz. Widget değişikliklerini ekranın sağ tarafında gerçek zamanlı olarak önizleyebilirsiniz
Dosya ve ekran görüntüsü eklemek için kullanıcı izinlerini yönetebilir ve gerekirse bir captcha etkinleştirebilirsiniz.
Bilet formunu yalnızca oturum açmış kullanıcılara göstermek için izinleri de yönetebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız