Bilet alanları - Çok Kanallı Kaynaklar

Şu tarihte değiştirildi Cum, 21 Tem, 2023 şunda: 3:08 AM

Müşterilerin işletmenize birden fazla kanaldan ulaştığını anlıyoruz. Bu nedenle, her sorgunun kaynağının uygun şekilde kaydedilmesi önemlidir. Çok Yönlü Kanal Kaynakları ile müşterilerin size nasıl ulaştığını tam olarak bileceksiniz. Örneğin, bir müşteri fiziksel mağazanıza girer ve bir şikayet kaydederse, örneğin mağazaya giriş gibi özel bir kaynağa sahip bir destek talebi oluşturabilirsiniz Bu şekilde, temsilcileriniz sorunlar üzerinde çalışırken doğru bağlama sahip olacaktır. Ayrıca iş akışlarınızı planlayabilir ve müşterilerinizin size en çok nereden ulaştığına göre daha iyi işe alım kararları verebilirsiniz. 


Yeni bir kaynak oluşturma


Yeni bir kaynak oluşturmak için, 


  • Yönetici -> İş Akışları -> Bilet Alanlarına gidin
  • Kaynaklar'a tıklayın. Halihazırda mevcut olan 13 varsayılan kaynak bulacaksınız
  • Aşağı kaydırın ve uygun bir kaynak değeri girin



  • Kaynak değer alanının yanındaki simgeye tıklayın ve mevcut simgeler kümesinden bir simge seçin



  • Değerin listelenmesini istediğiniz yere göre yeni oluşturulan alanı listede yukarı veya aşağı da taşıyabilirsiniz. İşiniz bittiğinde, Alanı kaydet seçeneğine tıklayabilirsiniz .


Yeni bir kaynak için bilet oluşturma


Bu özel kaynak için şu şekilde bir bilet oluşturabilirsiniz:

  • Ekranın sağ üst köşesindeki   +Yeni butonuna tıklanarak ,
  • Yeni Bilet'e tıklayın
  • Kaynak  açılır menüsüne tıklayın ve uygun kaynağı seçin ve bileti oluşturmayı tamamlayın


Yeni kaynaklar için SLA politikası oluşturma


Bu özel kaynaklar aracılığıyla gelen sorgular için ayrı bir SLA ilkesi oluşturabilirsiniz. İşte bunu nasıl yapabileceğiniz

  •  Yönetici -> İş Akışları -> SLA Politikaları'na gidin




  • İlke Ekle'ye tıklayın
  • SLA ilkesine uygun bir ad verin ve koşulda Kaynak  alanını seçin ve yeni oluşturulan kaynağı seçin


  • Daha sonra uygun hedefleri, hatırlatıcıları, yükseltmeleri verebilir ve Kaydet 'i tıklayabilirsiniz .


Yeni kaynaklar için otomasyonların ayarlanması


Ayrıca, bu özel kaynaklar üzerinde, örneğin gelişigüzel müşteriler aracılığıyla gelen biletleri belirli bir temsilciye atamak gibi otomasyon kuralları da oluşturabilirsiniz. Bunu şu adımları izleyerek yapabilirsiniz,


  • Yönetici -> İş Akışları - Otomasyon -> Biletler'e gidin
  • Yeni Kural'a tıklayın
  • Bilet özellikleri altında, özelliği Kaynak  olarak seçin ve otomasyon kuralı oluşturmak istediğiniz uygun kaynağı seçin.
  • Uygun bir eylem seçin ve Önizleme ve Kaydet'e tıklayın



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız