Bir bilete yanıt verme
Alt kısımdaki cevapla simgesine tıklayarak ticketlara cevap verebilir ve mesajınızı taslağı haline getirebilirsiniz. Mesajınızın taslağını hazırladıktan sonra CC/BCC bölümüne alıcı ekleyebilir ve ayrıca e-postaları da ekleyebilirsiniz.
Ayrıca çözümler, hazır yanıtlar ve ekler ekleme seçenekleriniz de vardır (Bunları nasıl ekleyeceğinizi öğrenmek için aşağıyı okuyun.) İşiniz bittiğinde gönder'i tıklayın. Yanıtı göndermeden önce gönder düğmesinin yanındaki açılır menüyü tıklayarak biletin durumunu değiştirebilirsiniz.
Not Ekleme
Not Ekle seçeneği, özel veya genel bir not eklemenizi sağlar. Bu seçenek bilet ayrıntıları sayfasının ortasında bulunur.
Notun gönderilmesini istediğiniz temsilcileri ekleyebilir, notun müşteriye görünmesini isteyip istemediğinizi seçebilirsiniz (varsayılan olarak not özeldir). Not eklemeyi tamamladığınızda not ekle'yi tıklayın. Biletin durumunu da buradan güncelleyebileceksiniz.
Bilet Yönlendirme
Ekranın sağ alt kısmındaki İleri seçeneğini seçin . Eklemek istediğiniz mesajı yazın ve alıcı kimliklerini belirtin; ardından gönderme seçeneği görünecektir. Birden fazla e-posta adresine iletebilir ve ayrıca cc ve bcc'yi kullanabilirsiniz.
Hazır yanıtlar, çözüm makaleleri ve ekler ekleme
Yanıtlamayı veya iletmeyi seçtiğinizde uygulama sizi yanıtınızın taslağını oluşturabileceğiniz bir metin kutusuna götürür. Bu sayfanın sol alt köşesinde, hazır yanıtları, çözüm makalelerini veya ekleri aynı sırayla eklemek için üç simge bulunur. Çözüm makalesi göndermeyi tercih ederseniz içeriği tek başına yapıştırabilir veya makaleyi bağlantı olarak gönderebilirsiniz. Bu seçenekler, bir destek bildirimini yanıtlamayı veya iletmeyi seçtiğinizde kullanılabilir.
Bilet Özellikleri, Bilet kapatma ve senaryo otomasyonlarını kullanma
Sağ üstteki üç noktalı menüde aşağıdakileri yapmak için seçenekler bulunur:
İzleyici - Biletin gözlemcilerini görüntüleyin ve kendinizi veya başka bir aracıyı gözlemci olarak ekleyin.
Spam bildir - Biletleri spam olarak işaretleyin.
Sil - Bileti silmek için bu seçeneği seçin. Bu, bileti tüm kayıtlardan kaldırır.
Birleştir - Sağ üst köşedeki + simgesine tıklayıp diğer bileti arayarak mevcut biletinizi başka bir biletle birleştirebilirsiniz. Birincil bilet olarak işaretlemek için sağdaki yıldız düğmesine tıklayın
Günlük süresi - Sağ üst köşedeki + işaretini kullanarak temsilci süresini günlüğe kaydedin. Zaman kaydı özelliği, aracıları seçme, not ekleme seçeneklerine sahiptir ve faturalandırılabilir veya faturalandırılamaz destek olarak seçilebilir. Kronometre gibi çalışan otomatik zamanlayıcı ile çalışma sürenizi giriş yapabilir veya saati manuel olarak girebilirsiniz. Detaylar doldurulup kaydedildikten sonra bilete yansır. Bu, tüm günlükler bölümünde görüntülenebilir.
Son tarihi değiştir - Son tarihler verilen seçeneklere göre değiştirilebilir (bugün, yarın, bu hafta, gelecek hafta, bu ay) veya seçim tarihi ve saati seçeneği aracılığıyla özel bir tarihe programlanabilir.
Bileti kapat - Bu seçeneği seçtiğinizde uygulama, müşteriye bildirimde bulunmak isteyip istemediğinizi sorar. Gelecekte üzerinde çalışılması gerekmesi durumunda biletler yeniden açılabilir.
Biletteki senaryoları otomatikleştirin - Biletin takip etmesi gereken bir senaryo seçin.
Bileti paylaş - Bileti cihazınızda bulunan diğer iPad uygulamaları aracılığıyla paylaşabilir, bileti kopyalayabilir, cihaz dosyalarına kaydedebilir vb.
Üst çubukta bilet numarasının yanında Bilet Özelliklerini Düzenle (kalem) simgesi bulunur. Bu, "Tür", "Kaynak", "Öncelik", "Atanan Temsilci" ve daha fazlası gibi bilet ayrıntılarını değiştirmenize olanak tanır.
Bilet izlemek istiyorsanız bilet özelliklerini düzenle seçeneğinin yanındaki yıldız simgesine basın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız