Bu makale, eksik destek talebi veya destek talebine erişim sorununu çözmek için adım adım bir kılavuz sunmaktadır. Freshservice örneğinizde bir bilet bulamıyorsanız veya görebilmeniz gereken bir bilete erişimde sorun yaşıyorsanız, sorunu etkili bir şekilde teşhis etmek ve çözmek için aşağıdaki sorun giderme adımlarını izleyin.
Kısıtlı Grupları Kontrol Edin:
Soruna neden olabilecek herhangi bir kısıtlanmış grup olup olmadığını doğrulayın.
Herhangi bir kısıtlanmış gruba atanmadığından emin olmak için bileti gözden geçirin.
Bilet Türü Değişikliği:
Destek talebi türünü hizmet talebinden olaya değiştirirken, onunla ilişkili tüm alt destek talepleri ayrıştırılır (yazılımla silinir).
Destek talebi türü olaydan hizmet talebine değiştirilirse, yalnızca ebeveyn-çocuk ilişkisi ayrılır ve alt destek talepleri silinmez.
İlgili Biletin Kaldırılması:
Bir biletin "Talep Eden" kullanıcısı sistemden sonsuza kadar silinirse, ilgili bilet de sonsuza kadar silinir.
Çalışma Alanı Kaldırma:
Bir çalışma alanının sistemden silinmesi, çalışma alanında oluşturulan destek taleplerinin de silinmesine neden olacaktır.
Sorun devam ederse veya ek yardım gerekirse, daha fazla rehberlik için lütfen destek ekibimizle iletişime geçin.
Lütfen Dikkat:
Freshservice desteği ile iletişime geçmeden önce belirtilen koşulların sizin için geçerli olup olmadığını teyit etmek için yukarıdaki adımları gözden geçirin
Freshservice'te günlükleri yalnızca 21 gün boyunca tutuyoruz. Bu nedenle, bilet 21 günden daha uzun bir süre önce silinmişse, günlüklerimizden temizlenmiş olabilir.
Not:
Bilet bilgilerini API üzerinden alırken bir hata oluşursa, hatanın özelliklerini not edin ve yukarıda belirtilen adımları kullanarak biletin varlığını doğrulayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız