Sadece bir tıklamayla sohbet ve CRM hesaplarınızı Freshdesk'e bağlayın

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 19 Tem, 2023 şunda: 8:58 AM

Freshchat, Freshsales, Freshmarketer ve Freshsales Suite hesabınızı Freshdesk'e bağlamak, tüm kişilerinizi tek bir merkezi yerden yönetmenize yardımcı olur. Freshworks ürünleriniz arasındaki bu kusursuz etkileşim artık sadece bir tıklamayla mümkün.


Freshdesk hesabınızı Chat ve CRM hesaplarınıza bağlamak size şu konularda yardımcı olacaktır:

  • Chat ve CRM'de müşterilerinize bağlı Freshdesk biletlerine erişin
  • Konuşmaları Freshdesk biletlerine dönüştürün
  • Freshdesk bilgi bankası makalelerinizi SSS olarak içe aktarın
  • Konuşmalardan Görevler oluşturun ( Görevler hakkında daha fazla bilgi edinin )
  • Kişilerinizi ve Hesaplarınızı Freshdesk, Chat ve CRM arasında senkronize edin



İÇİNDEKİLER


Freshchat'inizi Freshdesk ile Bağlama

  • Freshdesk'inizde Yönetici olarak oturum açın
  • Yönetici > Sohbet'e gidin



  • Freshchat hesaplarınızı aşağıdaki sayfada listelenmiş olarak bulacaksınız.
    • Freshchat hesabınız yoksa, bu sayfadan kaydolma seçeneğini bulacaksınız.
  • 'Hesabı Bağla'yı tıklayın ve bitirdiniz



  • Hesaplarınız arasındaki bağlantıyı kurduktan sonra, Freshchat'te her şeyi ayarlayabilirsiniz.
  • Kuruluşta değişiklik olması ve API anahtarının güncellenmesi gerektiğinde, ayarları güncellemek için yetkilendirmeyi düzenleyebilirsiniz.





  • Gerekirse, açılır menüden 'Hesabın bağlantısını kes' düğmesine basarak da hesabın bağlantısını kesebilirsiniz.
  • Hesapların bağlantısını kestiğinizde, aşağıdaki sonuçlara sahip olacaksınız:
    • Artık Freshdesk Bilet sayfasında CRM alanlarını görüntülemeyeceksiniz
    • Senkronize edilen kişi ayrıntıları hesapta mevcut olacak, ancak yeni kişi senkronizasyonu gerçekleşmeyecek
    • Sohbet görüşmelerini Freshdesk biletlerine dönüştüremeyeceksiniz
    • Mevcut içe aktarılan bilgi bankası makaleleri SSS olarak kalacak, ancak yeni makaleler kullanılamayacak
    • Artık Görev oluşturamayacaksınız (veya Görev Yönetimini kullanamayacaksınız)



Freshsales Suite'inizi Freshdesk ile Bağlama

  • Freshdesk'inizde Yönetici olarak oturum açın
  • Yönetici > Freshsales Suite'e gidin




  • Freshsales Suite hesabınızı aşağıdaki sayfada listelenmiş olarak bulacaksınız.
    • Freshsales Suite hesabınız yoksa, bu sayfadan kaydolma seçeneğini bulacaksınız.
  • 'Hesabı Bağla'yı tıklayın ve bitirdiniz



  • Hesaplarınız arasındaki bağlantıyı kurduktan sonra, Freshsales'te her şeyi ayarlayabilirsiniz.
  • Kuruluşta değişiklik olması ve API anahtarının güncellenmesi gerektiğinde, ayarları güncellemek için yetkilendirmeyi düzenleyebilirsiniz.
  • Gerekirse, açılır menüden 'Hesabın bağlantısını kes' düğmesine basarak da hesabın bağlantısını kesebilirsiniz.
  • Hesapların bağlantısını kestiğinizde, aşağıdaki sonuçlara sahip olacaksınız:
    • Artık Freshdesk Bilet sayfasında CRM alanlarını görüntülemeyeceksiniz
    • Senkronize edilen kişi ayrıntıları hesapta mevcut olacak, ancak yeni kişi senkronizasyonu gerçekleşmeyecek

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız