Kendi Self Hizmet Portalınızda Sohbet Botları ile İletişime Geçin

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 3 Ock şunda: 7:47 AM

Uygulanabilir Planlar



Başlangıç Büyüme Profesyonel Kurumsal



Not: Fiyatlandırmamızı ve paketlerimizi güncelledik. Bu özellik, 2 Kasım 2020'den önce kaydolan müşteriler için Blossom, Garden, Estate ve Forest planlarında mevcuttur. 

Her birimiz, bir 'ortalama' müşteri deneyimini 'harika' yapan şeyin ne olduğunu merak ediyoruz, değil mi? Self hizmet portalındaki sohbet botları ile, kullanıcıyla yapılan konuşmayı temelde taklit eden bir arayüz sağlıyorsunuz. 


Benzer şekilde, Freddy ile artık bir sorunu bildirebilir, hizmet kataloğunuzdaki bir öğeyi talep edebilir ve çok daha fazlasını, bir bot ile sohbet ederek daha sorunsuz bir şekilde yapabilirsiniz. 


Bu, dinamik SSS'lerle ajanlar için gereksiz talepleri azaltabilir, müşteri memnuniyetini artırabilir ve böylece self hizmet portalı kullanımını artırabilir. 


Dikkat: Konuşma portalı MSP hesaplarında kullanılamaz.


Konuşma Portalını Nasıl Yapılandırabilirsiniz? 


  • Freshservice hesabınızda Yönetici -> Kanallar -> Sohbet Botu'na gidin. 

  • İhtiyaçlarınıza göre sohbet botunuzu özelleştirmek için bir ad, tema ve avatar seçin. 

  • Freddy'yi yapılandırmak için Self Hizmet'i etkinleştirme seçeneğini seçin (bu durumda 'Hem konuşma hem de Klasik portal'ı seçelim) ve kolayca konuşma ve klasik portal arasında geçiş yapın. 


Self-Servisi Etkinleştir üç seçenekten oluşur:


  1. Sadece Konuşma: Burada, talep sahipleri sadece Freddy'nin bulunduğu konuşma self-hizmet portalına erişebilirler. 
  2. Hem Konuşma Hem de Talep Sahibi Portalı: Burada, talep sahipleri konuşma portalı (Freddy'yi içeren) ile klasik portal arasında geçiş yapabilirler. 
  3. Sadece Talep Sahibi Portalı: Burada, talep sahipleri sadece klasik portalı (Freddy olmadan mevcut self-hizmet portalını) kullanabilirler. 


Son olarak, Konuşma ve Klasik portalın sağ tarafta nasıl göründüğünü gerçek zamanlı olarak önizlemek için Portalı Önizleme'ye tıklayın. 



Nasıl Kullanıcılar, Konuşma Portalını Kullanabilirler? 


Yönetici, konuşma portalını etkinleştirdikten sonra, kullanıcılar sadece destek portalına gidebilir ve sağ alt köşede bulunan "Freddy'ye Sor" seçeneğine tıklayabilirler. 


Nasıl Kullanıcılar, Konuşma Portalını Kullanabilirler? 


  • Yönetici -> Hizmet Yönetimi -> Hizmet Talebi Yönetimi -> Hizmet Kataloğu -> Yeni Ekle -> Hizmet Öğesi'ne gidin. 

  • Özel Alanlar sekmesine gidin ve "Bot Hazır Yap" seçeneğini etkinleştirin. 

  • Bir özel alanı (örneğin: Tarih) sürükleyip bırakın ve Davranış, Alan Adı veya Açılır Değerler gibi alan özelliklerini girin. 

  • Son olarak, "Freddy'nin ne sorması gerektiği sorusu nedir?" alanını doldurun, böylece Freddy talebi yerine getirmek için doğru soruları sorabilir ve Tamam'a tıklayın. 



Ayrıca, konuşma portalındaki alanların önizlemesini görmek için Sohbet simgesine tıklayabilirsiniz.











Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız