Hizmet masası temsilcileri, günlük işlerinin bir parçası olarak ezbere dayalı, tekrarlayan yönetici görevleriyle boğuşuyor. Kritik, yüksek öncelikli görevlere odaklanmalarına yardımcı olmak için, günlük taktiksel yüklerini azaltacak araçlara ihtiyaçları vardır.
Freddy-AI ile temsilciler artık günlük işleri basit ve konuşmaya dayalı bir şekilde yapabiliyor. Temsilciler zamandan tasarruf edebilir ve önemli işlere odaklanabilirken, sıradan işler Freddy tarafından talimat verildiği şekilde halledilir.
Desteklenen Komutlar
Temsilci grubu oluşturma
Bir talep sahibi grubu oluşturun
Yeni bir talep sahibi ekleyin
Bir talep sahibini devre dışı bırakma
Bir aracıyı devre dışı bırakma
Gruba temsilci ekleme
Bir temsilciyi gruptan çıkarma
Onları nerede bulabilirsin?
Yönetici > Freddy AI > Freddy'ye gidin.
Freddy Insights için geçişi etkinleştirin.
Artık Freddy arayüzünden hızlı kullanıcı yönetimi eylemleri gerçekleştirebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız