Freddy ile konuşarak hızlı servis masası işlemleri gerçekleştirin

Şu tarihte değiştirildi Cum, 15 Mrt şunda: 4:36 AM

Hizmet masası temsilcileri, günlük işlerinin bir parçası olarak ezbere dayalı, tekrarlayan yönetici görevleriyle boğuşuyor. Kritik, yüksek öncelikli görevlere odaklanmalarına yardımcı olmak için, günlük taktiksel yüklerini azaltacak araçlara ihtiyaçları vardır.


Freddy-AI ile temsilciler artık günlük işleri basit ve konuşmaya dayalı bir şekilde yapabiliyor. Temsilciler zamandan tasarruf edebilir ve önemli işlere odaklanabilirken, sıradan işler Freddy tarafından talimat verildiği şekilde halledilir.


Desteklenen Komutlar


  • Temsilci grubu oluşturma

  • Bir talep sahibi grubu oluşturun

  • Yeni bir talep sahibi ekleyin

  • Bir talep sahibini devre dışı bırakma

  • Bir aracıyı devre dışı bırakma

  • Gruba temsilci ekleme

  • Bir temsilciyi gruptan çıkarma



Onları nerede bulabilirsin?

  1. Yönetici > Freddy AI > Freddy'ye gidin.

  2. Freddy Insights için geçişi etkinleştirin.


  • Artık Freddy arayüzünden hızlı kullanıcı yönetimi eylemleri gerçekleştirebilirsiniz.




Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız