Freddy ile Çözüm Makalelerinizden En İyi Şekilde Yararlanın

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 5:08 AM

Çözüm makalelerinizi ve Freddy'den biraz yardım alarak destek bildirimlerinizi daha hızlı ve daha verimli bir şekilde çözebileceğinizi biliyor muydunuz? Freddy, Çözüm Önericisi ile temsilcilerinize, E-posta Botu ile müşterilerinize doğru çözüm makalelerini sunabilir Çözümlerinizden en iyi şekilde nasıl yararlanabileceğinizi ve Freddy'nin biraz yardımıyla destek bildirimlerinizi daha hızlı nasıl çözebileceğinizi burada bulabilirsiniz.


Freddy Starter özellikleri Forest planıyla ücretsiz olarak mevcuttur. Bu çözüm makalesinde bahsedilen tüm özellikler Freddy Starter'a dahildir 


Freddy Çözüm Önericisi

Çözüm makaleleri, ürün veya hizmetlerinizi müşterilerinize anlatmanın en yaygın yoludur. Müşterileriniz bir engelle karşılaştıklarında sorunlarına çözüm bulmak için çözümlerinize başvuracaklardır. Doğru çözüm makaleleriyle dolu bir bilgi tabanına sahip olmak temsilcileriniz ve müşterileriniz için faydalıdır. İyi bir bilgi tabanında, ortak müşteri sorularıyla ilgili pek çok bilgi bulunur; böylece temsilcilerinizin, müşterinizin bir sorunu olduğunda başvurması veya doğrudan paylaşması için yeterli belge sağlanır.

Bazen müşteriler çözümleri incelemeden yardıma ulaşabilir veya doğru çözümü henüz bulamamış olabilirler. Bu gibi durumlarda acenteleriniz doğru çözümleri araştırıp kendileriyle paylaşabilir. Ancak bu, Freddy AI ile azaltabileceğimiz bilet işleme süresinde bir artışa neden oluyor.

 Temsilcilere, bilet metninden ve diğer meta verilerden (bilet alanı değerleri gibi) öğrenen yapay zeka tarafından desteklenen çözüm makalesi önerileri gösterilebilir. Makine öğrenimi ile desteklenen temsilcilerin artık yanıt verecekleri doğru çözüm makalesini manuel olarak aramalarına gerek yok. Freddy AI, temsilciler için ağır işleri yaparak destek bildirimi çözümleme sürecini hızlandırmakla kalmıyor, aynı zamanda yeni temsilcilerin ortak destek yanıtlarına daha hızlı ayak uydurmasına da yardımcı oluyor. 



Çözüm Önericisi hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz

Freddy E-posta Botu

Müşteriler size sunduğunuz ürün veya hizmetlerle ilgili sorular içeren e-postalar yazacaktır. Duruma bağlı olarak, belki bir kesinti veya satış sırasında bu soruların çoğu tekrarlanacaktır. Temsilcileriniz aynı soruları tekrar tekrar yanıtlamaktan yorulacak, özellikle de bu sorular bilgi tabanınızda zaten yanıtlanmışsa.

Bu süreci Freddy Email Bot ile otomatikleştirerek müşterileriniz ve temsilcileriniz için büyük miktarda zaman tasarrufu sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinizin artık bir çözüm beklemesine gerek kalmayacak, bu da onları saatlerce sürecek hayal kırıklığından kurtarırken, siz de temsilcilerinizin bir dizi bildirime aynı çözüm seti ile tekrar tekrar yanıt vermek için harcayacağı zamandan tasarruf etmiş olacaksınız.

E-posta Botu, müşterilerinize e-postalar aracılığıyla self servis hizmeti sağlayan bir Freddy AI özelliğidir. E-posta Botu etkinleştirildiğinde, tekrarlayan, az müdahale edilen e-posta sorgularına, müşterinin sorununu çözebilecek en alakalı çözüm makaleleriyle otomatik olarak yanıt verir. Freddy Email botu ile müşterileriniz sorularına doğrudan gelen kutularından anında yanıt alırken, temsilcileriniz de yalnızca insan dokunuşunun çözülmesi gereken sorulara odaklanabilirler.

E-posta botu sayesinde müşteriler, sorularına doğrudan gelen kutularından anında yanıt alırken, temsilciler de çözülmesi için insan müdahalesi gerektiren daha derin, daha zor sorulara odaklanabiliyor.


E-posta botu hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız