Bir temsilci her gün çok sayıda tekrarlayan görev için önemli miktarda zaman harcar. Örneğin, bir olay bileti her gündeme geldiğinde, BT temsilcisinin bunu olay yönetimi ekibine ataması gerekebilir. Bir temsilcinin işi son derece zamana bağlıdır, bu nedenle zamanlarının önemsiz görevlere harcanmamasını sağlamak önemlidir. 


Bu gibi durumlarda, bir dizi görevi tek bir tıklamayla tamamlamak için senaryo otomasyonları ayarlanabilir. Senaryo Otomasyonları, destek talepleri içinde veya doğrudan destek talebi görüntüleme sayfasından toplu olarak yürütülebilir. 

 

Bir Bilet Üzerinde Senaryo Yürütme

  • Ayrıntılarını görmek için kontrol panelinden veya bilet listesinden herhangi bir bilete tıklayın.

  • Diğer açılır menüsünden Senaryoları yürüt seçeneğine tıklayın.

  • Mevcut tüm senaryo otomasyonlarının listesi size gösterilecektir..


  • Yürütmek istediğiniz senaryonun üzerine gelin ve Yürüt'e tıklayın

    • Otomasyonla ilişkili tüm görevler yürütülür ve size <senaryo-adı> senaryosunun yürütüldüğünü belirten bir mesaj gösterilir. 

  • Otomasyonun bir parçası olarak gerçekleştirilen eylemlerin tam listesini görmek için Ayrıntıları Görüntüle'ye tıklayın


Bir Senaryonun Birden Fazla Bilet Üzerinde Yürütülmesi


Çok sayıda destek talebi geldiğinde, çözüm sürecini verimli bir şekilde hızlandırmak son derece önemlidir. Bu, tek bir tıklamayla birden fazla destek talebi üzerinde senaryo otomasyonları yürütülerek yapılabilir.

 


  • Destek talebi görüntüleme sayfasında, senaryo otomasyonu yürütmek istediğiniz destek taleplerini seçin

  • Üst seçeneklerden Senaryoyu Yürüt'e tıklayın 

  • Görüntülenen Senaryoyu Yürüt penceresinde, seçtiğiniz senaryonun üzerine gelin ve Yürüt'e tıklayın

Senaryo otomasyonlarının nasıl yapılandırılacağını anlamak için buraya tıklayın. Yalnızca çalışma alanı düzeyinde yapılandırılabilirler.  



Bir temsilcinin erişebildiği çalışma alanlarındaki tüm senaryo otomasyonları (hem kişisel hem de paylaşılan) senaryo otomasyon ayarlarında doldurulacaktır.