Bazen, ekibinizdeki farklı bir temsilciye atanmış olsa bile, özel bir bilete göz kulak olmak ve ilerlemesini takip etmek isteyebilirsiniz. Yönetici olarak, kuruluşunuz üzerinde büyük etkisi olacak bir olayı takip etmek isteyebilirsiniz. Ancak belirli aralıklarla destek talebine gidip gelmeyi hatırlamak ve güncellemeleri kendiniz kontrol etmek çok uygun olmayabilir.
İşleri kolaylaştırmak için Freshservice, temsilcilerin destek talebi üzerinde izleyici olmasına izin vererek istediğiniz destek taleplerini izlemenize olanak tanır. Bir destek talebine izleyici olarak eklendiğinizde, destek talebinde bir not eklenmesi veya durumun değişmesi gibi bir şey olduğunda e-posta bildirimi alırsınız. Bunu, destek talebinin başlığındaki "Yıldız" simgesine tıklayarak yapabilirsiniz.
Destek taleplerinize izleyici eklemek için hızlı kılavuz:
- Bilet listenizi açmak için Biletler sekmesine tıklayın.
- İzlemek/izlemek istediğiniz herhangi bir bileti açın.
- Üstteki mesajdan Yıldız simgesine tıklayın.
- Gözlemci ekle düğmesinin altına aracılar ekleyin veya açılır menüde görüntülenen seçenekler arasından seçim yapın
- Beni ekle seçeneğine tıklayarak kendinizi izleyici olarak ekleyebilirsiniz
Bu bilet artık izlenen biletler listenize eklenecek ve bu biletle ilgili bir güncelleme gördüğünüzde bildirim almaya başlayacaksınız. İzlediğim Biletler görünümünü seçerek izlenen tüm biletlerinizi görüntüleyebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız