Temsilcilerinizi, belirli sorun türlerine odaklanmalarına ve çözümleri ve müşterileri daha iyi tanımalarına yardımcı olmak için farklı gruplar halinde düzenleyebilirsiniz.
Her grup, farklı türde hazır yanıtlara ve kendilerine özgü diğer otomasyonlara sahip olabilir.
Temsilcilerin görünürlüğünü "kısıtlı" olarak ayarlayabilirsiniz, böylece yalnızca kendi gruplarına atanmış biletleri görebilirler. Bu, dağınıklığı azaltacak ve verimli bir şekilde çalışmalarını sağlayacaktır.
Aşağıdaki adımları izleyerek sizde temsilcilerinizi gruplandırabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız