Team Huddle kullanarak diğer temsilcilerle işbirliği

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 13 Mrt şunda: 2:26 AM

Düzenli olarak gelen çok sayıda olay ve kullanım vakası nedeniyle, bir BT temsilcisinin hızlı ve etkili kararlar almak için ekibiyle işbirliği yapması çok önemlidir. Freshservice'teki Tartışma özelliği, diğer temsilcilerinizle sohbet etmenize, bir görüşmeye birden fazla temsilci eklemenize ve hatta belirli bir destek talebi ile ilgili dosyaları paylaşmanıza olanak tanır.  


 Not: Şu andan itibaren, görüşmeleri yalnızca Biletler modülünden başlatabilirsiniz.



Görüşme Başlatma


Bir konuşma başlatmak için,


  • Sol kenar çubuğundan Biletler modülüne gidin ve temsilci arkadaşlarınızla tartışmak istediğiniz bileti seçin.
  • Sağ üst köşedeki Tartış düğmesine tıklayın. Alternatif olarak, biletin altındaki menü çubuğunda bulunan Tartış düğmesini de kullanabilirsiniz.
  • Temsilci arkadaşlarınızı '@' kullanarak ekleyin. Otomatik tamamlama özelliği, aradığınız temsilci arkadaşınızı hızlı bir şekilde bulmanıza yardımcı olacaktır. 


  • Temsilciyi bulduğunuzda, onu seçin ve Enter tuşuna basın.
  • Şimdi, görüşmeye eklediğiniz temsilci uygulama içi ve e-posta bildirimleri yoluyla bilgilendirilecektir.
  • Benzer şekilde, tek bir görüşmeye birden fazla temsilci (en fazla 20) eklemek için '@' kullanabilirsiniz.


Bir destek talebi ile ilgili konuşmalar, destek talebi dışına çıktığınızda görüntülenemez. Ancak, bilete geri döndüğünüzde ve diğer müşteri temsilcilerinden okunmamış mesajlarınız varsa, kırmızı bir nokta kullanılarak bilgilendirileceksiniz. Tartış düğmesine tıklayabilir ve okunmamış mesajları görüntüleyebilirsiniz. 


Mesajlara Yanıt Verme


Her mesajın yanında bulunan yanıtla seçeneğini kullanarak görüşmedeki belirli mesajları yanıtlayabilirsiniz. Diğer bir müşteri temsilcisi tarafından gönderilen bir mesajı yanıtlamak için, 

  • Fare imlecini mesajın yanına getirin ve ok simgesine tıklayın.


  • Göndermek istediğiniz yanıtı yazın ve Enter tuşuna basın. 


Dosya Paylaşımı


Görüşmenin bir parçası olarak, müşteri temsilcilerinize bir destek talebi ile ilgili daha fazla bağlam sağlamak için dosya da paylaşabilirsiniz. 


Dosya paylaşmak için, 

  • Giriş alanının yanındaki ek simgesine tıklayın. 


  • Bilgisayardan dosya seçmeniz istenecektir. Dosyayı seçin ve gönder düğmesine tıklayın. (Ok simgesi)


  • Boyutu 25 MB'tan küçük dosyalar ekleyebilirsiniz.


Vurgulama Modu


Dosyaları paylaşmanın yanı sıra, bir destek talebinde diğer temsilcilerinizle paylaşmak istediğiniz belirli alanları da vurgulayabilirsiniz. 


Biletinizdeki belirli bir alanı vurgulamak için, 

  • Fare imlecinizi kullanarak metnin bir bölümünü seçin.

  • Üstte görünen Tartış seçeneğine tıklayın. 



  • Seçilen metin şimdi sohbet kutusuna eklenecektir. 

  • Vurgulanan alana eklemek istediğiniz mesajı girin ve Enter tuşuna tıklayın.

  • Vurgulanan bölüm, mesajınızla birlikte artık görüşmenin tüm üyeleriyle paylaşılacaktır.


Benzer şekilde, görüşmenin bir parçası olan herhangi bir müşteri temsilcisi bir destek talebi içindeki metni vurgulayabilir. Belirli bir alanı kimin vurguladığını öğrenmek isterseniz, fare imlecini vurgulanan bölümün üzerine getirin ve profil resmini görebilirsiniz. Vurgulanan alanla ilişkili tartışmayı görüntülemek için Tartışmayı Görüntüle'ye de tıklayabilirsiniz. 

















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız