Freshchat aracılar arası sohbeti desteklemez, ancak Özel notlar ve Slack entegrasyonunu kullanarak işbirliği yapabilirler:
- Özel notlar : Diğer temsilcilerle görüşme hakkında bağlam paylaşın. özel notlar yalnızca dahili olarak görünür, müşterileriniz tarafından görülmez. Burada daha fazla bilgi edinin .
- Slack Entegrasyonu : Slack'i Freshchat ile entegre edin ve müşterilerinizle sohbet etmek ve onları desteklemek için iki yönlü bir uygulama edinin. Zaten tüm gün açık olan uygulamanız olan Slack'ten doğrudan müşterilere yanıt verebilir ve ziyaretçileri dönüştürebilirsiniz. Hatta konuşmaları belirli bir kanala yönlendirebilirsiniz. Burada daha fazla bilgi edinin.
Müşteri görüşmeleri üzerinde işbirliği yapmak, müşteri desteği ve hizmetinin kalitesini ve verimliliğini artırır. İşbirliğinin temel faydalarından bazıları şunlardır:
- Uzmanlık ve bilgi paylaşımı
- Tepki sürelerini iyileştirme
- Tutarlı bir müşteri deneyimi sağlamak
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız