Bilet ve Değişiklik Şablonu Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 18 Ock şunda: 8:06 AM

Şablonlar, yöneticilere belirli değerlerle yeni bilet ve değişiklik formlarını önceden doldurma imkanı tanır. Bunlar, sıkça karşılaşılan biletler/değişiklikler için standart işletme prosedürleridir. Bu kullanarak, standart değişiklikler/biletlerin yürütülmesinde zaman kazanabilir ve tekrarlayan görevleri ortadan kaldırabilirsiniz. 


Yeni Bilet/Değişiklik Şablonu Oluşturma: 

  • Yönetici olarak hesabınıza giriş yapın. 

  • Admin sekmesine gidin, Service Desk Ayarları altında Form Şablonları'nı tıklayın. Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, Admin > {Çalışma Alanı Adı} > Hizmet Yönetimi > Service Desk Ayarları > Form Şablonları'na gidin. 

  • Yeni Şablon düğmesine tıklayın ve yeni bir Bilet/Değişiklik şablonu oluşturmak için Bilet/Değişiklik'i seçin. 


  • Şablonunuz için uygun bir ad ve açıklama seçin. 

  • Bu şablonun tüm görevliler tarafından mı yoksa belirli gruplardaki görevliler tarafından mı görülebileceğini seçebilirsiniz. Bu, şablonların doğru görevlilere görünürlüğünü ve erişilebilirliğini sağlar. 

  • Bilet/Değişiklik şablonu, ajanlara görünen varsayılan ve özel tüm alanları içerir, planlama, uygulama ve geri alma planı dahil. İstediğiniz kadar çok alanı doldurarak bir şablon oluşturabilirsiniz. 

  • Varsayılan bilet alanlarına ek olarak, şablonlarda etiketleri önceden doldurabilir, belgeleri ekleyebilir ve varlıkları ilişkilendirebilirsiniz. 

  • Tüm gerekli detayları doldurduktan sonra, Kaydet düğmesine tıklayın. 

Not: Ayrıca bir şablon oluştururken hazır yanıtları da kullanabilirsiniz.


Yeni Bilet/Değişiklik formlarında şablonları uygulama 

 

  • Yeni->Olay/Değişiklik'e tıklayın. 

  • Başlık yanındaki Şablonu Seç bağlantısı yanından mevcut bir şablonu ekleyebilir veya formu geleneksel olarak manuel olarak doldurabilirsiniz. 

  • Bir şablon uygulandığında, tüm alan değerleri şablon alan değerleriyle üzerine yazılacaktır. Örneğin, eğer ajanınız öncelik olarak 'Yüksek' olarak ayarlar ve ardından önceliği 'Düşük' olarak ayarlanmış bir şablon uygularsa, sonuçta formun önceliği 'Düşük' olarak ayarlanacaktır. Bu nedenle ajanlarınızın manuel olarak doldurması gereken bazı alanlar varsa, bunu şablon uygulandıktan sonra yapmaları gerekir. 









Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız