Bir talep sahibi bilinen bir geçici çözümü olmayan bir talepte bulunduğunda, temsilcileriniz muhtemelen soruna neyin neden olduğunu anlamaya ve birilerinin zaten sorunu çözmeye çalışıp çalışmadığını öğrenmeye çalışır. Bir sonraki adımları, olayı hizmet masanızdaki bir sorunla ilişkilendirmek olacaktır.
Bazen, bağlamınızla ilgili daha önce oluşturulmuş mevcut bir sorun vardır. Olayınızı doğrudan buna bağlayabilirsiniz. Bu sorunu çözebilecek ilgili veya benzer bir şey bulamazsanız yeni bir sorun oluşturmayı da seçebilirsiniz. Bu işlem sadece birkaç tıklama alır ve destek talebi görüntüleme sayfanızın gezinti çubuğundan yapılabilir.
Olayları sorunlara bağlamak için hızlı kılavuz:
- Kontrol Panelinden veya Destek Talepleri sekmesinden herhangi bir olayı (destek talebini) açın.
- İlişkilendirmeler sekmesinin altında, sağ üst köşedeki +İlişkilendir düğmesine tıklayın.
- Sorun ilişkilendir açılır penceresinden Yeni Sorun veya Mevcut Sorun'u seçin.
- Mevcut Sorun'u seçerseniz, listeden mevcut sorunları seçin veya arayın ve ardından İlişkilendir'e tıklayın.
- Yeni Sorun'u seçerseniz, ayrıntıları girin ve kendiniz yeni bir sorun oluşturun.
- Bu işlem tamamlandığında, sorunun adı bağlantı kurulduğunu belirtmek üzere kenar çubuğunda görünmelidir.
Bağlantılı sorun çözüldüğünde, Freshservice bilete atanmış olan temsilciyi otomatik olarak e-posta ile bilgilendirecektir. Olayınızın o zamana kadar Açık olmaya devam etmesi durumunda, sorun kapatıldığı için çözmeyi seçebilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız