Freddy ile temsilci üretkenliğinizi artırmanıza yardımcı olabileceğinizi biliyor muydunuz? Destek Botunu kullanarak temsilcilerinize destek taleplerini çözerken bağlamsal yardım sunabilir ve temsilcileriniz için tonlarca zaman ve birden fazla tıklama tasarrufu sağlayacak şekilde bilet özelliklerini otomatik olarak güncelleyebilen Otomatik Triyaj ile bir adım daha ileri gidebilirsiniz. Freddy'nin biraz yardımıyla temsilcilerinizin üretkenliklerini artırmalarına nasıl yardımcı olabileceğiniz aşağıda açıklanmıştır.
Freddy Starter özellikleri Forest planıyla ücretsiz olarak mevcuttur. Bu çözüm makalesinde bahsedilen tüm özellikler Freddy Starter'a dahildir
Bazen temsilcileriniz tüm sorulara doğru yanıtlar vermeyebilir veya müşterilerinizle olan tüm iletişiminizde daha tutarlı yanıtlar sunmak isteyebilirsiniz. Sebep ne olursa olsun temsilcilerinizin tutarlı yanıtlar vermesine ve daha hızlı çözüm sağlamasına yardımcı olabilirsiniz.
Freddy AI tarafından desteklenen Assist botu, temsilcilerin katılımı için daha hızlı kılavuzlar oluşturmanıza olanak tanır, temsilci yanıtlarında tutarlılık sağlar, destek taleplerini daha hızlı ve bağlam içinde çözmelerini sağlayarak temsilcilerin moralini artırır. Desteklediğiniz her sorun türü için Freshdesk'te koşullu akışlar ayarlayabilirsiniz. Temsilcileriniz, Freshconnect widget'ı aracılığıyla ilgili akışları tetikleyebilir. Assist Bot ayrıca bağlamsal yardım sağlamak için temsilcinin sohbet, arama veya destek talebi gibi üzerinde çalıştığı kanalı da anlar.
Assist Bot hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz
Acenteler her bileti sınıflandırmak için çok zaman harcıyorlar. Her bir bilet için, her bir bilet özelliği için farklı değerleri gözden geçirirler ve bu da çok şey ifade eder. Bu tekrarlanan, sıradan görevi temsilcinizin elinden alabilir ve müşterilerinize daha iyi bir deneyim sağlamaya odaklanmasına izin verebilirsiniz.
Freddy tarafından desteklenen Otomatik Triyaj, gelen biletleri otomatik olarak sınıflandırır. Temsilciler bu önerileri uygulamayı, değiştirmeyi veya reddetmeyi seçebilir.
Bu, temsilcileriniz için yararlı olsa da. Müşterilerinizin artık bir çözüm için beklemelerine gerek kalmayacak, bu da onları saatlerce sürecek hayal kırıklığından kurtarırken, siz de temsilcilerinizin bir dizi bildirime aynı çözüm seti ile tekrar tekrar yanıt vermek için harcayacağı zamandan tasarruf etmiş olacaksınız.
Otomatik Triyaj hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız