Görünümleri kullanarak destek taleplerini filtreleme

Şu tarihte değiştirildi Cum, 16 Şbt şunda: 6:07 AM

Destek taleplerini özelliklere göre filtreleyebilir ve bir sonraki aşamada üzerinde çalışmak istediğiniz destek taleplerinin listesini veya bir kanban panosunu görüntüleyebilirsiniz. Varsayılan filtreler destek talebi kaynağı, türü, durumu, atanan temsilciler ve etiketleri içerir. Buna ek olarak, destek talebi formunuza dahil ettiğiniz herhangi bir özel alanı da içerecektir.


Yeni bir filtre koşulu girdiğinizde veya seçtiğinizde, sağdaki liste yeniden yüklenir ve gereksinimlerinize doğrudan uyan bir dizi destek talebi görüntülenir. Ayrıca aynı anda birden fazla filtre seçebilir ve aradığınızı bulmak için derinlemesine inceleyebilirsiniz. Bu, özel bir bilet türünü incelemek, belirli bir müşteriden gelen taleplerin geçmişini görüntülemek veya genel gözlem için geçmişten bilet çekmek için kullanılabilir.

 

Varsayılan Görünümler Bilgi Sayfası

Görünüm

Ne Görünüyor?

Acil ve Yüksek Öncelikli Biletler

Yardım masanızdaki Önceliği "Yüksek" veya "Acil" olarak işaretlenmiş tüm biletler

Gruplarımda Biletleri Açın

Üyesi olduğunuz gruplardaki "Açık" statüsündeki tüm biletler

Gecikmiş Biletlerim

Size atanan ve Son tarihi geçen tüm biletler

Açık ve Bekleyen Biletlerim

Durumu "Açık" veya "Beklemede" olan size atanmış tüm biletler

Yeni & Açık Biletlerim

Size atanan ve Durumu Açık olan tüm biletler ve yardım masanızdaki tüm Atanmamış biletle

Tüm Çözülmemiş Biletler

Yardım masanızdaki tüm Çözülmemiş biletler

Olaylar

Yardım masanızdaki tüm olaylar

Hizmet Talepleri

Yardım masanızdaki tüm hizmet talebi biletleri

Tüm Biletler

Yardım masanızdaki tüm biletler

İzlediğim Biletler

İzlediğiniz tüm biletler (herhangi birine atanabilir)

Spam

Tüm biletler Spam olarak işaretlendi

Çöp

Yardım masanızdan silinmiş olan tüm biletler

Talep Ettiğim Biletler

Sizin tarafınızdan talep edilen tüm biletler.


Destek taleplerini filtrelemek için görünümler oluşturma:


Her yeni filtre oluşturduğunuzda, üstteki görünümün adı "Untitled View" olarak değişir. Geri gelip filtreyi bir kez daha kullanmak isterseniz, onlara bir isim vererek yeni bir görünüm oluşturabilirsiniz. Bu şekilde, bir dahaki sefere bu koşulları baştan seçmek zorunda kalmazsınız.  Bu görünümü ekibinizdeki diğer temsilcilerle paylaşmayı da seçebilirsiniz.


Freshservice'te yeni bir filtre oluşturmak için hızlı kılavuz:

  • Bilet Görünümü sayfasını açmak için Biletler sekmesine tıklayın.
  • Klasik Liste veya Kanban görünümlerinden birini seçin
  • İstediğiniz koşulları seçmek için sağ taraftaki filtreleri kullanın.
  • Görünümün adının yanına gelin (✓ işaretinin üzerinde) ve yanında bir 'Farklı kaydet' düğmesi görünecektir.
  • Bir açılır iletişim kutusu açmak için 'Farklı kaydet' düğmesine tıklayın.
  • Yeni oluşturduğunuz görünüm için bir ad girin.
  • Diğer müşteri temsilcileriyle paylaşmak istiyorsanız, listeden "Tüm Müşteri Temsilcileri" veya "Gruptaki Müşteri Temsilcileri" seçeneğini seçin.
  • Görünümünüzü kaydetmeyi tamamlamak için Kaydet düğmesine tıklayın.

Not: Yalnızca bir 'Hesap yöneticisi' veya 'Yönetici' tüm müşteri temsilcilerinin görebileceği görünümler oluşturabilir.


Artık Biletler sekmenize her eriştiğinizde, açılır listeden yeni görünümünüzü seçebilmeniz gerekir.



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız