Her gün bir hizmet masası yönetirken, aynı konuşmanın farklı yerlerde devam ettiği zamanlar olur. Örneğin, aynı hizmet talebi ekipteki farklı kişiler tarafından oluşturulabilir veya birisi mevcut talebi takip etmek yerine yanlışlıkla yeni bir destek talebi açabilir. Temsilcileriniz birden fazla destek talebi üzerinde çalışmaya çalıştığında bu durum yanıltıcı olabilir.
Bu tür çakışmaları önlemek için, Freshservice'te iki veya daha fazla destek talebini, hepsinin aynı şeyle ilgili olduğunu düşündüğünüzde birleştirebilirsiniz.
Freshservice'te iki veya daha fazla bileti birleştirdiğinizde aşağıdaki şeyler gerçekleşir:
- Biletlerden biri birincil bilet olur (siz seçersiniz). Diğerleri ikincil bilet olur.
- İkincil biletlerdeki tüm görüşme birincil bilete taşınır.
- Tüm ikincil biletler kapatılır.
- Tüm mesajlar kronolojik olarak sıralanır.
- Biletlerin her birine birincil bilete bağlantı içeren bir not eklenir.
- Not herkese açıksa, talep sahiplerine birleştirilen destek talepleri hakkında bir e-posta bildirimi gönderilebilir.
İki veya daha fazla destek talebini birleştirmek için hızlı kılavuz:
- Biletler sekmesini açın.
- Onay kutularını kullanarak listeden birleştirmek istediğiniz destek taleplerini seçin.
- Gezinti bölmesindeki Birleştir düğmesine tıklayın.
- Açılan iletişim kutusunda, hangi biletin birincil bilet olmasını istiyorsanız üzerine tıklayarak onu seçin. Bunu yaptığınızda, onay olarak yanında bir onay işareti belirir.
- Herhangi bir bileti birleştirme işleminden çıkarmak isterseniz, listeden yanındaki kırmızı eksi simgesine tıklayarak bunu yapabilirsiniz. Bir bilet birincil olarak işaretlenmişse birleştirme işleminden kaldıramazsınız.
- Benzer şekilde, sağ taraftaki arama kutusunu kullanarak biletleri Talep Eden adı, Kimliği veya Konusuna göre arayabilir ve biletin yanındaki + işaretini kullanarak listeye ekleyebilirsiniz.
- Devam etmeye hazır olduğunuzda, Devam düğmesine tıklayın.
8. Sonraki sayfada, yaptığınız değişiklikleri gözden geçirin ve her şeyin yolunda olduğunu onaylayın.
9. İki farklı not mevcuttur. Biri birincil bilet için, diğeri ikincil biletler için. Gerekirse her birinin içeriğini düzenleyebilirsiniz.
10. Son olarak, biletleri birleştirmeyi tamamlamak için Onayla ve Birleştir düğmesine tıklayın.
Buna benzer şekilde, yardım masanızdan her bir bileti açabilir ve gezinme çubuğundan Birleştir işlevini kullanabilirsiniz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız