Filtrelenmiş Bilet Arama

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 4:19 AM

Freshdesk'in arama özelliği destek taleplerini, çözüm makalelerini, forum gönderilerini ve müşterileri bulmanızı sağlar. Bilet aramalarına daha fazla doğruluk katmak ve hayatınızı kolaylaştırmak için Filtrelenmiş Arama'yı kullanıma sunduk.

Örneğin, artık son 10 gün içinde alınan, belirli bir gruba atanan 'konsol onarımı' biletlerini mevcut filtreleri kullanarak kolayca arayabilirsiniz. Temel olarak bilet aramalarınızı, özel bilet alanları da dahil olmak üzere kapsamlı bilet özelliği listesine göre filtreleyebilirsiniz.

Filtrelenmiş Arama nasıl kullanılır? 

  • Arama sonuçları sayfasında biletler sekmesindeki filtreleri kullanabileceksiniz



  • Filtre bölümünde alanlara ait değerleri seçip 'Uygula' butonuna basabilirsiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız