Çok Dilli E-posta Bildirimlerini Yapılandırma

Şu tarihte değiştirildi Cum, 9 Şbt şunda: 5:21 AM

Uygulanabilir planlarBaşlangıç Büyüme Profesyonel Kurumsal


Birden fazla bölgedeki kullanıcıları destekliyorsanız, otomatik e-posta bildirimlerini tercih ettikleri dilde özelleştirerek deneyimlerini geliştirebilirsiniz. Bu makale, Freshservice'te çok dilli e-posta bildirimlerini yapılandırmak ve yönetmek için adım adım bir kılavuz sağlar.

Ayrıntılı bir görsel gösterim için Freshservice'te çok dilli e-posta bildirimlerinin nasıl kurulacağına dair hızlı bir youtube videosunu burada bulabilirsiniz.


Tüm çalışma alanlarını kesen destek talepleri ve projeler için yapılandırmalar global olarak yapılandırılabilir. 


Örneğin, tüm hesap için geçerli olan kullanıcı aktivasyonu ve temsilci aktivasyonu e-postaları global olarak yapılandırılabilir.
Çalışma alanınıza özel bildirimleri yapılandırmak için, e-posta bildirimlerini çalışma alanı düzeyinde yapılandırabilirsiniz. 


Makaleye Genel Bakış

  • Desteklenen Dilleri Ekleme
  • Çok Dilli E-Posta Bildirimlerinin Ayarlanması 
  • Talep Sahipleri İçin Profil Dilinin Ayarlanması
  • Bir Müşteri Temsilcisi İçin Profil Dilini Ayarlama


Desteklenen Dilleri Ekleme

Hizmet masanıza birden fazla dil eklemek, kullanıcı tercihlerine göre kişiselleştirilmiş bildirimler sağlamanıza olanak tanır.


Planınız müşterileri birden fazla dilde desteklemenize izin veriyorsa, hizmet masanıza varsayılan birincil dilinizin yanı sıra istediğiniz sayıda Desteklenen Dil ekleyebilirsiniz. 


Ek diller eklemek için aşağıdaki hızlı adımları izleyin.


  1. Yönetici > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Yeniden Markalandırma bölümüne gidin. 

    Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa: 

    Genel iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Genel Ayarlar > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Yeniden Markalandırma'ya gidin


    Çalışma alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Çalışma Alanı Ayarları > {Çalışma Alanı Adı} > Hesap Ayarları > Hizmet Masası Yeniden Markalandırma bölümüne gidin.

    • Önemli Not:

      Çalışma alanı yöneticileri, çalışma alanları için geçerli olan genel ve yerel iş akışlarının listesini görüntüleyebilir. 

      Çalışma alanı düzeyindeki iş akışlarının genel iş akışına göre öncelikli olmasını sağlamak için önce genel iş akışları, ardından çalışma alanı düzeyindeki iş akışları yürütülür. 

      Örneğin, genel bir iş akışı konuya/açıklamaya göre destek taleplerini doğru çalışma alanına yönlendirecek şekilde yapılandırılabilir. 

  2. Diller adlı bölümde Dilleri Yönet'e tıklayın.
  3. Desteklenen Diller altında, desteklemek istediğiniz tüm dilleri bulun ve ekleyin.
  4. Tüm dilleri eklemeyi tamamladıktan sonra Kaydet'e tıklayın.
  5. Hizmet masanızda özel alanlar kullanıyorsanız çeviri dosyasını indir seçeneğine tıklayın.
  6. YML dosyasındaki özel alanları yapılandırmak için BT ekibinizin yardımını kullanın.
  7. Tamamlandığında, ikincil dilin yanındaki düzenle seçeneğine tıklayın ve çevrilmiş YML dosyasını yükleyin.
  8. Kaydet'e tıklayınız.


Birden fazla dilde bildirim almaya başlamak için geçiş düğmesini kullanarak e-posta bildiriminin "açık" olduğundan emin olun.





Dile özgü bildirimleri güncel tutma


Birincil dil bildirimini her düzenlediğinizde, ilgili dile özgü tüm bildirimleri Güncel Değil olarak işaretlemeyi seçebilirsiniz.


Listedeki bir bildirimin yanında veya belirli bir bildirimin içinde kırmızı renkle işaretlenmiş bir dil, bildirimin Güncel Değil olarak işaretlendiğini gösterir. Yeşil, güncel çevirileri temsil ederken gri, söz konusu dil için hiçbir çevirinin eklenmediğini gösterir.



Dile özgü bildirimi düzenledikten sonra, bir çeviriyi güncel olarak işaretlemek için aşağıdaki adımları izleyin:

  1. E-posta mesajının üst kısmındaki Bu çeviriyi güncel olarak işaretle seçeneğinin yanındaki kutuyu işaretleyin.
  2. Kaydet'e tıklayın. 

Not: Bir çeviriyi güncel değil olarak işaretlemek yalnızca sizin başvurunuz içindir. Güncel olmayan çeviriler, siz onları güncelleyene kadar talep sahiplerine ve müşteri temsilcilerine gönderilen bildirimlerde kullanılmaya devam edecektir.



Talep sahipleri için profil dilini ayarlama


Freshservice, bir talep oluşturduklarında talep sahibinin profil dilini otomatik olarak algılar. Sonraki tüm bildirimler bu talep sahibine profil dilinde gönderilir. 


Bir talep sahibinin profil dilini manuel olarak düzenlemek için,

  1. Yönetici > Kullanıcı Yönetimi > Talep Sahipleri'ne gidin.

    Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa: 

    Genel iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Genel Ayarlar > Hesap Ayarları > İstekler bölümüne gidin

    Çalışma alanı düzeyinde iş akışlarını değiştirmek için Yönetici > Çalışma Alanı Ayarları > {Çalışma Alanı Adı} > Hesap Ayarları > İstekler bölümüne gidin


Önemli Not:

Çalışma alanı yöneticileri, çalışma alanları için geçerli olan genel ve yerel iş akışlarının listesini görüntüleyebilir.  

Çalışma alanı düzeyindeki iş akışlarının genel iş akışına göre öncelikli olmasını sağlamak için önce genel iş akışları, ardından çalışma alanı düzeyindeki iş akışları yürütülür. 

Örneğin, genel bir iş akışı, talepleri konuya/açıklamaya göre doğru çalışma alanına yönlendirecek şekilde yapılandırılabilir.  

  1. Dili güncellenmesi gereken talep sahibinin yanındaki Düzenle'ye tıklayın.
  2. Dil bir öznitelik olarak listelenecektir; açılır listeden talep sahibinin dilini seçebilirsiniz.
  3. Güncelle'ye tıklayın.


Artık bu talep sahibine gönderilen tüm e-posta bildirimleri güncellenen dilde gönderilecektir (bildirim içeriğini o dilde zaten eklemiş olmanız şartıyla).


Bir müşteri temsilcisi için profil dilini ayarlama


Benzer şekilde, müşteri temsilcilerinin dil ayarlarını değiştirerek e-posta bildirimlerinin kendilerine seçtikleri dilde iletilmesini sağlayabilirsiniz.


Bir müşteri temsilcisinin profil dilini manuel olarak düzenlemek için,

  1. Yönetici > Kullanıcı Yönetimi > Temsilciler'e gidin.
  2. Dilini düzenlemek istediğiniz müşteri temsilcisinin adının yanındaki Düzenle'ye tıklayın.
  3. Dil açılır menüsünden müşteri temsilcisinin dilini seçin.
  4. Güncelle'ye tıklayın.


Artık bu temsilciye gönderilen e-posta bildirimleri seçtiğiniz yeni dilde olacaktır.






Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız