Bir Destek Bildirimindeki İş Parçacığı Güncellemelerinde Otomasyonları Yapılandırma

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 5:30 AM

Not: Şubat 2023'ten önce oluşturulan Freshdesk hesaplarında Threads, Mart 2023'ün sonuna kadar etkinleştirilecektir.


İş parçacığı etkinliklerine dayalı olarak bir destek bildiriminde  belirli eylemleri tetiklemek için otomasyon kurallarını yapılandırabilirsiniz. Bir Yönetici, destek yöneticisi veya süpervizör olarak Konu Konuları üzerinde Otomasyonu ayarlayarak, bir Konu oluşturulduğunda veya güncellendiğinde ya da bir Biletteki Konu Sayısı belirli bir sınırı aştığında doğru eylemin tetiklenmesini sağlayabilirsiniz.  


Örneğin, temsilciler açık bir destek talebinde çok fazla Konu oluşturduğunda destek bildirimi, destek bildirimi üzerinde işbirliği yapan temsilciler için fazla karmaşık hale gelir veya doğru paydaş dahil edilmez. Bu gibi durumlarda, bir Destek yöneticisi veya bir Destek Yöneticisi için idealdir. Amir, bildirimi çözmek için doğru kişileri devreye sokmak üzere devreye girecektir. 


Konu Otomasyonu ile, Açık biletteki Konu sayısı belirli bir sayıyı aştığında bildirimin yöneticiye bildirilmesi veya yöneticiye iletilmesi için bir kural ayarlayabilirsiniz. 


İş parçacıkları için otomasyonu şu şekilde ayarlayabilirsiniz:

  • Yönetici'ye gidin ve İş Akışları altında Otomasyonlar'ı seçin



  • Biletler'i seçin ve ardından Bilet güncellemeleri'ne tıklayın
  • Yeni kural'a tıklayın ve kuralınıza bir ad verin
  • Bu özel kural için tetikleyici görevi görecek koşulları ayarlayın
  • 'Bu olaylardan herhangi birini içerir' altında, 'Konu oluşturuldu' veya 'Konu güncellendi' arasında seçim yapabilirsiniz.
  • Şimdi otomasyonu gerçekleştirmek için ihtiyacınız olan İş Parçacığı türünü seçin. Tartışma, İletme veya Özel Konu arasında seçim yapabilirsiniz .



  • Özel Konu Dizisini seçerseniz bunun Özel Notta mı, Genel Notta mı, Müşteri yanıtında mı yoksa Temsilci yanıtında mı oluşturulacağını seçebilirsiniz.  


  • Konuları İlet'i seçerseniz 'Özel koşul'u değiştirebilir ve Kime/CC/BCC gibi belirli özellikler ekleyebilirsiniz.  



  • Gerekirse başka etkinlikler ekleyin. İşiniz bittiğinde farklı bilet özelliklerini seçin. 
  • Şimdi, belirlediğiniz koşullar karşılandığında bilet üzerinde gerçekleştirilecek eylemleri yapılandırın. 
  • Bir üst kademeye iletmeyle ilgili bir bildirim e-postası göndermek istiyorsanız içeriğin çerçevelenmesine yardımcı olması için yer tutucuları kullanabilirsiniz.
  • Tüm koşulları ve eylemleri ayarladıktan sonra Önizleme ve Kaydet'e tıklayın. 
  • Oluşturduğunuz her kural için, kural oluşturulurken otomatik olarak bir özet oluşturulacaktır. Bu, söz konusu kuralın açıklaması olacaktır ve düzenlenebilir.
  • Bu kuralı Freshdesk'inize kaydedip etkinleştirmek için 'Kaydet ve Etkinleştir'i tıklayın.


Freshdesk'te otomasyon hakkında daha fazla bilgi edinmek için buradaki makalelere bakın. Daha fazla sorunuz için lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız