Özel Konuları Kullanarak Notlar, Temsilci veya Müşteri Yanıtları Üzerinde İşbirliği Yapın

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 5:20 AM

İÇİNDEKİLER


Not: Şubat 2023'ten önce oluşturulan Freshdesk hesaplarında Threads, Mart 2023'ün sonuna kadar etkinleştirilecektir.


Konular, temsilcilerin ana konuşma bölmesini tıkamadan sohbet benzeri bir arayüzde destek bildirimi içindeki belirli bir konu etrafında odaklanmış tartışmalara olanak sağlar. Özel notlarda konu başlıkları oluşturabilir, E-postaları iletebilir veya bir destek talebi üzerinde işbirliği yapmak için bir Tartışma Konusu başlatabilirsiniz. 


Sohbet benzeri bir arayüzde farklı paydaşlarla işbirliği yapmak için Özel/Genel Notta veya müşteri/temsilci yanıtında Özel Konu Başlığı başlatabilirsiniz. Ayrıca yeni eklediğiniz yorumlar hakkında belirli temsilcileri etiketleyebilir ve bilgilendirebilirsiniz. 


Bilette Özel Konu Oluşturma

  • Konu oluşturmak istediğiniz belirli bir Özel Notun, temsilcinin veya müşteri yanıtının üzerine gelebilir ve 'Bir konu başlat' simgesini tıklayabilirsiniz. 



  • Mesajınızı yazabilir ve temsilcileri, eğer Freshdesk'in bir parçasıysa, temsilcilerin e-posta kimliklerini belirterek '@' işaretiyle Özel Konu Konusunda etiketleyebilirsiniz. Harici paydaşları etiketlemek için, onları Ortak Çalışan olarak (Pro ve Kurumsal planlarda mevcuttur) ve ardından mesajınızı ekleyebilirsiniz. 
  • Oturum açmış tüm temsilcilerin notunuzu hala görebileceğini unutmayın. Ancak, atanan temsilci, gözlemciler ve Konu Grubundaki diğer kullanıcılar bir e-posta bildirimi alacaktır. Temsilciler Konuya yanıt vermeyi veya konuya eklenecek yeni yanıtlar için posta kutularına gönderilen e-posta bildirimini seçebilir.




  • Yorumlarınızı vurgulamak, madde işareti koymak ve stil vermek için zengin metin formatını da kullanabilir veya herhangi bir ek eklemek için Ek simgesini tıklatabilirsiniz. 
  • Özel Konulara Özel veya Genel Nottaki Özel Konu düğmesine tıklayarak erişebilirsiniz.




Özel not dizileri Freshdesk Android ve iOS uygulamalarında da desteklenmektedir; Daha fazlasını öğrenmek için bu makaleyi okuyun.


Bir temsilcinin Özel ileti dizileri ekleyebileceği bazı alanlar şunlardır

  • Mevcut bir Özel Notta
  • Müşteri yanıtı üzerine
  • Bir temsilcinin yanıtı hakkında
  • Genel Notta (Genel Notlardaki Konular yalnızca Freshdesk'teki Temsilciler/Yöneticiler tarafından görülebilecektir.)

 

Aşağıda belirtilen belirli sınırlama konuları vardır:

  1. Bilet başına yalnızca bir tartışma başlığı
  2. Bir biletteki maksimum konu sayısı - 100
  3. Bir bağlantıdaki maksimum ileti dizisi sayısı (Çapa, biletteki herhangi bir mesaj anlamına gelir - temsilci yanıtı, müşteri yanıtı, özel not, genel not) - 5
  4. Bir başlıktaki maksimum mesaj sayısı - 400
  5. Bir ekin maksimum boyutu - 20 MB


Özel Konularda otomasyon kurallarını yapılandırma


  • Yönetici'ye gidin ve İş Akışları altında Otomasyonlar'ı seçin.



  • Biletler'i seçin ve ardından Bilet güncellemeleri'ne tıklayın
  • Yeni kural'a tıklayın ve kuralınıza bir ad verin
  • Bu özel kural için tetikleyici görevi görecek koşulları ayarlayın
  • 'Bu olaylardan herhangi birini içerir' altında, 'Konu oluşturuldu' veya 'Konu güncellendi' arasında seçim yapabilirsiniz.
  • Şimdi otomasyonu gerçekleştirmek için ihtiyacınız olan İş Parçacığı türünü seçin. Özel Konu'yu seçin.
  • Özel Konunun türünü, oluşturulduğu veya güncellendiği yere göre seçin. Özel Not, Genel Not, Müşteri yanıtı veya Temsilci yanıtı arasından seçim yapın.  



  • Gerekirse başka etkinlikler ekleyin. İşiniz bittiğinde farklı bilet özelliklerini seçin. 
  • Şimdi, belirlediğiniz koşullar karşılandığında bilet üzerinde gerçekleştirilecek eylemleri yapılandırın. 
  • Bir üst kademeye iletmeyle ilgili bir bildirim e-postası göndermek istiyorsanız içeriğin çerçevelenmesine yardımcı olması için yer tutucuları kullanabilirsiniz.
  • Tüm koşulları ve eylemleri ayarladıktan sonra Önizleme ve Kaydet'e tıklayın. 
  • Oluşturduğunuz her kural için, kural oluşturulurken otomatik olarak bir özet oluşturulacaktır. Bu, söz konusu kuralın açıklaması olacaktır ve düzenlenebilir.
  • Bu kuralı Freshdesk'inize kaydedip etkinleştirmek için 'Kaydet ve Etkinleştir'i tıklayın.


Özel Konularda Bildirimler

Otomatik Yenileme:  Belirli bir Bilet veya Konu Konusunda bir güncelleme olduğunda, bilet bilet listesinde yukarı çıkacak ve en üstte görünecektir. Atanmış temsilci, Gözcüler ve başlıktaki diğer temsilciler aracılığıyla bilgilendirilecekler.

  • Sağ üstteki zil simgesi yeni bildirimler için kırmızı bir nokta gösterir
  • Bilet ekranında, acenteye güncelleme sayısını bildiren 'Güncelle' düğmesi görünür
  • Bilet ayrıntıları sayfasında, yeni güncellenen konuları bildirecek kırmızı bir nokta bulmak için sağ üstteki Konular düğmesini tıklayabilirsiniz. 
  • Atanan temsilciye ve biletteki diğer kişilere e-posta bildirimi.


Konular için Arama çubuğunu kullanma

Bilet aramanın yanı sıra belirli mesaj dizilerini de arayabilirsiniz. Herhangi bir başlık, destek talebi, iletişim bilgileri, çözüm makaleleri vb. ile ilgili belirli mesajları aramak için sağ üst köşedeki arama çubuğunu kullanabilirsiniz. 


Yalnızca 'Notlar ve yanıtlar' seçeneğini etkinleştirerek Konu Dizilerindeki mesaj aramanızı daha fazla filtrelemek için Arama çubuğundaki ayarlar simgesini tıklayabilirsiniz.  



Konu Etkinliği günlükleri

Bir temsilci tarafından ne zaman bir Konu Oluşturulduğu/güncellendiği de dahil olmak üzere etkinliklerin günlüğünü görüntülemek için belirli bir bildirimin sağ üst köşesindeki 'Etkinlikleri Göster' seçeneğine tıklayabilirsiniz.  


Sorularınız varsa lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız