Threads'te Neler Değişiyor - (Mevcut müşteriler için kılavuz)

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 5:32 AM

Konular, temsilcilerin ana konuşma bölmesini tıkamadan sohbet benzeri bir arayüzde destek bildirimi içindeki belirli bir konu etrafında odaklanmış tartışmalara olanak sağlar. Özel notlar, E-postaları iletme, temsilci ve müşteri yanıtları hakkında konu başlıkları oluşturabilir veya bir destek talebi üzerinde işbirliği yapmak için bir Tartışma Konusu başlatabilirsiniz. 


Daha önce, bir Özel not üzerinde işbirliği yapmak istediğinizde, başka bir temsilciden gelen her yanıt ayrı bir özel not oluşturuyordu; bu da işbirliği yapmayı veya belirli bir Özel Notun yanıtlarını takip etmeyi zorlaştırıyordu. 


Mevcut bir Freshdesk müşterisiyseniz, Yönetici > Temsilci Üretkenliği > Konular > Etkinleştir seçeneğine giderek konuları etkinleştirebilirsiniz. 


Not: Freshdesk hesabınızda Threads'i etkinleştirdikten sonra, etkinleştirme gününden itibaren 30 gün içinde devre dışı bırakmayı seçebilirsiniz.


Freshdesk'teki farklı Konu Türleri:

Destek bildiriminde birden fazla paydaşla zahmetsizce işbirliği yapmak için bir temsilci olarak kullanabileceğiniz farklı ileti dizisi türleri şunlardır:

  • Tartışma Konuları: Tartışma Konuları, sorunla veya konuyla ilgili bir başlıkla ilgili bir bildirimin içinde tartışma başlatmanıza olanak tanır. Dahili veya harici (Pro ve Kurumsal planlarda mevcut olan Ortak Çalışanları kullanarak) paydaşları bilete davet etmenize olanak tanır ve onlara sohbet benzeri bir arayüzde işbirliği yapmaları ve yardım sunmaları için eksiksiz bir bağlam sunar. 
  • Konuları İlet: Harici bir paydaşa bir çağrı/yanıt/özel not ilettiğinizde, ana konuşma bölmesini kirletmeden sonraki yanıtları organize etmek için Konuları İlet'i kullanabilirsiniz. 
  • Özel Konular: Freshdesk, çağrınızdaki özel bir nota Özel Konular eklemenizi sağlar; bu not yalnızca destek portalınızda oturum açan temsilciler tarafından görülebilir. Yanıt olarak yeni bir not eklemek yerine özel bir notta ileti dizileri oluşturabilirsiniz. Bu ileti dizileri iletişimlerinizi sohbet benzeri bir arayüzde düzenleyerek destek ve saha temsilcileriyle verimli işbirliğine olanak tanır. Hatta yeni eklediğiniz yorumlar hakkında belirli temsilcileri bilgilendirebilirsiniz. 

Belirli Freshdesk temsilcilerini Tartışma Başlığı'nda bilgilendirmeleri ve etiketlemeleri konusunda bilgilendirmek için '@' ve ardından temsilci e-posta kimliğini kullanabilirsiniz. Temsilci Freshdesk'in bir parçası değilse, e-posta kimliklerini '@' belirterek ve Ortak Çalışan olarak ekleyerek (Pro ve Kurumsal planlarda mevcuttur) onu konuşmaya ekleyebilirsiniz. 


Freshdesk mobil uygulamasındaki konular: 

Yukarıdaki Konuların tüm yetenekleri (yeni bir Tartışma Konusu oluşturmak hariç) Freshdesk iOS ve Android mobil uygulamasının en son sürümlerinde mevcuttur. 


Bu makalede Freshdesk mobildeki Konular hakkında daha fazla bilgi edinin.  


Özel Konularda Bildirimler:

İşbirliğinizi kolaylaştırmak için Threads ile birlikte gelen bazı yeni araçları burada bulabilirsiniz 


Konular Düğmesi: Konular düğmesi tüm tartışma, iletme ve özel not konularına tek bir yerden tek tıkla erişmenizi sağlar. Konuların yanındaki '+' simgesi, hızlı bir şekilde Tartışma veya İletme Konuları oluşturmanıza olanak sağlar.




Otomatik Yenileme: Freshdesk, atanan destek bildirimindeki herhangi bir güncelleme hakkında temsilciyi bilgilendirir. Konu dizisinde veya iletmede herhangi bir mesaj olması durumunda Freshdesk, temsilciyi şu şekilde bilgilendirir:

  • Sağ üstteki zil simgesi yeni bildirimler için kırmızı bir nokta gösterir
  • Bilet listesi ekranında 'Güncelle' kayan düğmesi belirerek acenteye güncelleme sayısını bildirir
  • Temsilciye bir e-posta bildirimi gönderilir


Bilet Arama: 

Bilet aramanın yanı sıra belirli mesaj dizilerini de arayabilirsiniz. Herhangi bir başlık, destek talebi, iletişim bilgileri, çözüm makaleleri vb. ile ilgili belirli mesajları aramak için sağ üst köşedeki arama çubuğunu kullanabilirsiniz. 


Yalnızca 'Notlar ve yanıtlar' geçişini etkinleştirerek Konu Dizilerindeki mesaj aramanızı daha da filtrelemek için Arama çubuğundaki ayarlar simgesini tıklayabilirsiniz. (Yalnızca Freshdesk web sitesinde mevcuttur) 



Bilet Faaliyetleri: Artık belirli bir bilet ekranının sağ üst kısmındaki 'Aktiviteleri Göster' seçeneğine tıklayarak müşteri, acente ve sistem aktivitelerini görebilirsiniz. Artık seçtiğiniz herhangi bir bilete ilişkin sistem ayrıntılarını, kaynakları, kişileri vb. görebilirsiniz. (Yalnızca web için kullanılabilir) 


Bir destek bildirimindeki iş parçacığı güncellemelerinde Otomasyonları Yapılandırma

İş parçacığı etkinliklerine dayalı olarak bir destek bildiriminde belirli eylemleri tetiklemek için otomasyon kurallarını yapılandırabilirsiniz. Bir Yönetici, destek yöneticisi veya süpervizör olarak Konu Konuları üzerinde Otomasyonu ayarlayarak, bir Konu oluşturulduğunda veya güncellendiğinde ya da bir Biletteki Konu Sayısı belirli bir sınırı aştığında doğru eylemin tetiklenmesini sağlayabilirsiniz.  


Örneğin, temsilciler açık bir destek talebinde çok fazla Konu oluşturduğunda destek bildirimi, destek talebi üzerinde işbirliği yapan temsilciler için fazla karmaşık hale gelir veya doğru paydaş dahil edilmez. Bu gibi durumlarda, bir Destek yöneticisi veya bir Destek Yöneticisi için idealdir. Amir, bildirimi çözmek için doğru kişileri devreye sokmak üzere devreye girecektir. 


Konu Otomasyonu ile, bir Açık biletteki Konu Sayısı belirli bir sayıyı aştığında bildirimi yöneticiye bildirmek veya yöneticiye iletmek için bir kural ayarlayabilirsiniz. 


Mevcut Otomasyonlar üzerindeki etkisi 

Konuları etkinleştirdikten kısa bir süre sonra lütfen Özel notların ve İletimlerin dahil olduğu Otomasyonunuzda aşağıdaki değişiklikleri yaptığınızdan emin olun: 

  • Yönetici'ye gidin ve İş Akışları altında Otomasyonlar'ı seçin.
  • Biletler'i seçin ve ardından Bilet Güncellemeleri'ne tıklayın.
  • Şimdi, Özel Nota veya İletime bağlı eylemi olan mevcut otomasyon kurallarınızdan herhangi birini seçin. 
  • Özel Not Otomasyonlarında işlem yapılması gerekiyor: Seçilen kuralda, Etkinlikte 'Not eklendi (Özel)' varsa, 'Konu güncellendi' şeklinde yeni bir koşul eklemeniz ve ekranın üstünde 'Özel not' türünü seçmeniz gerekir. mevcut kural. 
  • İleri Otomasyonlarda gerekli eylem: 
  • Seçtiğiniz Otomasyonda 'Bilgiye veya yönlendirme adresine gönderilen posta başarısız oldu' olayı varsa, mevcut kuralın üstüne 'İletilen ileti dizilerinden gönderilen posta başarısız oldu' şeklinde yeni bir koşul eklemeniz gerekir. 
  • Seçtiğiniz Otomasyonun 'İstek sahibinin adresine gönderilen posta başarısız' gibi bir etkinliği varsa, mevcut kuralın üstüne 'İleri ileti dizilerinden gönderilen posta başarısız oldu' şeklinde yeni bir koşul ekleyin. 


 Sorularınız varsa  lütfen support@freshdesk.com adresine ulaşın.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız