İpucu: Geri bildiriminizi paylaşmak için buradaki topluluk tartışmasına gidin !
Tüm gün boyunca biletlerle uğraşmanın koşuşturmacası içinde, her bir biletteki en son konuşmaya gitmek bazen temsilcilerinize ulaşabilir. Bilet ayrıntıları sayfasındaki konuşmaları görme sırası, ister kronolojik ister ters kronolojik olsun, yapacakları bir seçim olmalıdır.
Yöneticiler, temsilcilerinin tek bir tıklamayla en yeni konuşmaları en üstte görmesini sağlayabilir, böylece bir destek bildirimindeki en son güncellemeleri bulmak için her seferinde aşağı kaydırmak zorunda kalmazlar.
Tüm temsilciler için ters sırayı ayarlamaya yönelik hızlı bir kılavuz:
Destek portalınızda Yönetici olarak oturum açın.
Genel ayarlar altında Yönetici > Hesap > Yardım Masası ayarları'na gidin .
Konuşmaları sırala bölümünü bulun ve açılır menüden ' en yeniyi en üstte göster'i seçin. Bu, bir bildirim içindeki konuşmaların sırasını anında tersine çevirecek ve yardım masanızdaki tüm temsilciler için en son konuşma en üstte olacak.
Sayfanın alt kısmındaki Kaydet'e tıklamayı unutmayın.
Bir temsilci olarak varsayılan kronolojik sırayı tercih ederseniz şu şekilde geri dönebilirsiniz:
Destek portalınızda Temsilci olarak oturum açın.
- Sağ üst köşedeki profil resminize tıklayın ve Profil ayarlarına gidin.
Sağ bölmede Konuşmaları sırala bölümünü bulun.
Bilet ayrıntıları sayfasında konuşmalarınızın sırasını tersine çevirmek için açılır menüden ' En yeniyi üstte göster'i seçin.
' En eskiyi en üstte göster ' seçeneğinin seçilmesi, konuşmalarınızı varsayılan kronolojik sırada görüntüleyecektir.
- Seçiminizi yaptıktan sonra sayfanın alt kısmına değişikliklerinizi kaydetmeyi unutmayın.
- Profil ayarlarınıza geri dönerek istediğiniz zaman iki sipariş arasında geçiş yapabileceğinizi unutmayın.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız