Ortak Çalışanların Performansı Nasıl Ölçülür?

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 6:04 AM

Ortak Çalışanlar ile destek yöneticileri ve temsilcileri, diğer ekiplerden veya üçüncü taraf kişilerden iş arkadaşlarını bir Ortak Çalışan olarak destek bildirimine ekleyebilir veya davet edebilir. Ortak çalışanlar, bir müşteri bildirimini çözmek için tam zamanlı temsilcilere destek bildirimiyle ilgili bilgiler, güncellemeler, görüşler veya onaylar konusunda yardımcı olan herhangi bir paydaş olabilir. İşbirlikçileri hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.

Yöneticiler, Ortak Çalışanların performansına ilişkin analiz raporları çalıştırabilir ve önemli tüm ölçümleri takip ederek sorunları tespit edebilir. 


Ortak Çalışanlar üzerinde analitik çalıştırmak için aşağıdaki koşulların karşılandığından emin olun,

  • Paylaşılan Sahiplik yapılandırılmış olmalıdır. Paylaşımlı Mülkiyet hakkında daha fazla bilgi edinmek için burayı tıklayın.

  • Ortak çalışanlar, analizleri çalıştırmak istediğiniz ilgili dahili gruplara eklenir.

  • Ortak çalışanların durumu düzenleme ayrıcalığı vardır.

  • Ortak çalışanların bilete katkılarını tamamladıktan sonra bilet durumunu değiştirmelerini sağlayın.


Artık Ortak Çalışanlar hakkında bir analiz raporu çalıştırmaya hazırsınız. Örnek olarak, Ortak Çalışanlar raporuna 'Özel notlar eklendi' ve 'Geri Dönüş Süresi'nin nasıl ekleneceğini görelim.


Analytics'e gidin Yeni Rapor'a tıklayın ve uygun bir ad verin (örneğin, Ortak Çalışanların Performansı) ve Oluştur'u tıklayın.



  1. 'Eklenen Özel Notlar' ile ilgili metrikleri izlemek için,
  • Sağ bölmeden bir Grafik widget'ını sürükleyip bırakın. Grafik Ekle'yi ve Kaydet'i tıklayın.


  • Widget'a bir ad verin (örn. Özel Notlar) ve İleri'ye tıklayın. Sağ bölmede, metriğe  tıklayın ve açılır menüden Özel Notlar'ı seçin. Şimdi gruplandırma ölçütü'ne  tıklayın ve açılır menüden Dahili aracı adı'nı seçin.



  • Uygula'yı tıklayın Şimdi üstteki Kaydet'i tıklayarak bu Analytics raporunu kaydedin.


  1. Geri Dönüş Süresi metriğini kullanarak bir bildirimin çözümlenmesi için geçen süreyi ölçmek için, 

  • Sağ bölmeden bir Grafik widget'ını sürükleyip bırakın. Grafik Ekle'yi ve Kaydet'i tıklayın.

  • Widget'a bir ad verin (örn. Çözüm Süresi) ve İleri'ye tıklayın. Sağ bölmede,  Metriğe  tıklayın ve açılır menüden Çalışma saatlerinde harcanan süre'yi seçin. Şimdi gruplama ölçütü'ne  tıklayın  ve ihtiyacınıza göre açılır menüden Dahili aracı adı veya Dahili grup adı'nı seçin.

  • Uygula'yı tıklayın

  •  Üstteki Kaydet'i tıklayarak bu Analytics raporunu kaydedin.


Bu raporu, ortak çalışanların eklenen özel notlar açısından nasıl performans sergilediğini ve parçası oldukları bir bildirimi çözümlemek için harcadıkları süreyi görmek için kullanabilirsiniz.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız