Freshdesk Android Uygulaması Hakkında SSS

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:24 AM

1. Müşteriler, artırdıkları biletleri kontrol etmek için Freshdesk mobil uygulamasını kullanabilir mi?


Hayır. Freshdesk mobil uygulaması, temsilcilerin yardım masalarına gelen destek taleplerini işleme koymalarını kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Müşterileriniz, biletlerinin durumunu kontrol etmek veya yanıt vermek için mobil uygulamayı kullanamaz.



2. Telefonum çalındı. Freshdesk hesabımın telefonumla bağlantısını nasıl keserim?


Telefonunuzun çalınmasına üzüldük. Freshdesk hesabınızın telefonunuzla ilişkisini kesmek için yardım masanızdaki API anahtarını bir masaüstü tarayıcı aracılığıyla sıfırlamanız gerekecektir. Freshdesk hesabınızda oturum açın, Profil Resminiz --> Profil Ayarları'na tıklayın. Sağdaki kenar çubuğunda API anahtarınızı sıfırlama seçeneğiniz olacaktır. 


NOT: Şifreleri değiştirmek Freshdesk hesabınızın telefonunuzla olan bağlantısını kesmez . Bunu yapmak için API anahtarını sıfırlamanız gerekir.  



3. Biletleri nasıl atayabilirim?


Liste sayfasından Grup/Acente açılır menüsüne tıklayabilir veya bileti açabilir ve atamak için Grup/ Acente açılır menüsünden grubu ve temsilciyi seçebilirsiniz. Ayrıca Biletler sayfasında uzun süre basıp birden fazla bilet seçerek ve Ata seçeneğine dokunarak belirli bir Temsilciye toplu olarak bilet atayabilirsiniz.


Biletin üzerinde sağa kaydırdığınızda bileti 'Alma' seçeneği sunulur. Bu, bileti size atayacaktır.



4. İzleyicileri bilete nasıl eklerim?


Bir bileti genişlettikten sonra kendinizi izleyici olarak eklemek için üstteki yıldız simgesine basabilirsiniz. Sağdaki  üç noktaya tıklayıp Gözcüler seçeneğine basarak ekibinize diğer ajanları gözlemci olarak ekleyebilirsiniz. İzleyiciler izledikleri biletler güncellendiğinde bildirim alacak. 



5. Biletin son tarihini nasıl düzenleyebilirim?


Bir bileti görüntülerken sağ üstteki üç noktaya dokunun ve 'Son tarih'i seçin. Açılan bir sonraki ekrandan belirli bir tarih ve saati seçip bunu biletin son tarihi olarak ayarlayabileceksiniz. Bilet son tarihlerinin acentenin Freshdesk profilinde belirtilen saat dilimine göre belirlendiğini lütfen unutmayın. 



6. Müşterilere yanıt verirken birden fazla adres arasında geçiş yapabilir miyim?


Evet, tek yapmanız gereken bilet yanıt ekranında 'Kimden' alanına basmak ve yanıt vermek istediğiniz destek e-posta adresini seçmektir. 



7. iOS ve Android için uygulamalarınızın olduğunu görüyorum. Windows Phone için olanı var mı?


Şu anda kullanıcılarımıza iOS ve Android'de mümkün olan en iyi deneyimi sunmaya odaklandık ve şu anda bir Windows uygulaması planımız yok. 



8. Ortak Çalışanlar etiketlendikleri destek bildirimlerine yanıt vermek için Android veya iOS mobil uygulamalarını kullanabilir mi?

Evet. Ortak çalışanlar hem Android hem de iOS mobil uygulamalarını kullanabilirler.

  • Atandıkları biletleri görüntüleyin
  • Özel notlarını ekleyin/düzenleyin
  • Halihazırda Freshdesk'te olan birine bildirimde bulunun
  • Biletin durumunu güncelle

Not: Bir Ortak Çalışan, Freshdesk mobil uygulamasını kullanan birini etiketleyemez veya davet edemez.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız