Hamburger Menü ve Navigasyon Araç Çubuğu

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:05 AM

Hamburger Menüsü


Hamburger menüsü, yardım masanızda varsayılan ve kişisel bilet listesi görünümlerini görüntüler. Farklı bilet görünümleri arasında gezinmek için sol üst köşedeki hamburger simgesine tıklayın. Ayrıca hamburger simgesine tıkladığınızda görünen arama çubuğunu kullanarak istediğiniz görünümü arayabilirsiniz.


Yeni Bilet/Yeni E-posta Oluşturma

Sağ alt köşedeki  '+' simgesi yeni bir bilet oluşturmanıza veya yeni bir e-posta göndermenize olanak sağlar.



Yeni bir bilet oluşturmak için ' + ' simgesine tıklayın ve ardından ' Yeni Bilet ' seçeneğine basın :



  • Yardım masanızda adına bildirim oluşturduğunuz müşterinin (talep edenin) adını arayın.

  • Yeni bir istek sahibi eklemek için, istekte bulunanın e-posta adresini istek sahibi alanına eklemeniz yeterlidir.

  • Konuyu ve açıklamayı doldurun, önceliği ve durumu ayarlayın, bileti bir gruba, temsilciye ve türe atayın. Açıklama alanının altında görünen ek simgesine tıklayarak da biletinize dosya ekleyebilirsiniz. 

  • Gerekli bilgileri doldurduktan sonra Bilet Oluştur butonuna tıklayarak biletinizi oluşturabilirsiniz. 


Yeni bir e-posta göndermek için ' + ' simgesine tıklayın ve ardından ' Yeni E-posta ' seçeneğine basın :



  • ' Kime ' alanına müşterinin e-posta adresini girin .

  • E-postayı yeni bir kişiye göndermek için 'Kime' alanına e-posta adresini eklemeniz yeterlidir.

  • Konuyu ve açıklamayı doldurun, gerekiyorsa önceliği ve durumu değiştirin, bileti bir gruba, acenteye ve türe atayın. Açıklama alanının altında görünen ek simgesini tıklayarak da e-postanıza dosya ekleyebilirsiniz. 

  • Gerekli bilgileri doldurduktan sonra e-postayı göndermek için  'E-posta Gönder ' butonuna tıklayın.


Navigasyon Araç Çubuğu


Bilet görüntüleme sayfasına geri döndüğünüzde, altta görünen gezinme araç çubuğundaki ' Biletler ' simgesine tıkladığınızda son yüklenen bilet görünümü açılacaktır.


Müşteriler ' simgesi yardım masanızdaki kişilerin listesini açar. Kişiler sayfasındaki hamburger menüsüne tıklamak, farklı kişi türleri arasında seçim yapmanıza olanak tanır.

 

Gezinme araç çubuğundaki ' Ara ' simgesi, belirli biletler, müşteriler veya çözümler için arama yapabileceğiniz ve arayabileceğiniz bir arama penceresi açar.

 

Bildirimler ' simgesi yardım masanızdaki bildirimlerin listesini görüntüler.

 

' Diğer ' simgesine tıklamak, bilet bildirimlerini ayarlamanıza, inceleme yazmanıza, yardım aramanıza veya uygulama hakkında bilgi edinmenize olanak tanır.



Bilet bildirimleri bölümü, yardım masanızda alacağınız bildirimlerin türüne karar vermenizi sağlar. Sorunlarla karşılaştığınızda bize bir inceleme yazmaktan veya yardım istemekten çekinmeyin. 

Hakkında bölümü gizlilik politikasını ve kullanım koşullarını görüntülemenizi sağlar. 

Ayrıca bu bölümde mobil uygulamadan ' Oturumu kapatabilirsiniz '.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız