SSS ve Sorun Giderme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 4:03 AM

1. Müşteriler biletlerini kontrol etmek için Freshdesk mobil uygulamasını kullanabilir mi?


Hayır. Freshdesk mobil uygulaması, temsilcilerin yardım masalarına gelen destek taleplerini işleme koymalarını kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Müşterileriniz, biletlerinin durumunu kontrol etmek veya yanıt vermek için mobil uygulamayı kullanamaz.


2. Uygulamaya giriş yapamıyorum. Uygulamayı yeniden yüklemek de işe yaramıyor. Neden?


Oturum açmanın başarısız olmasının bir nedeni vardır. Yardım masanıza giriş yapmak için Twitter'ı kullanıyorsanız, 'Şifremi unuttum' ekranını kullanarak şifrenizi sıfırlamanız ve ardından yeni şifreyle giriş yapmanız gerekir.


3. Telefonum çalındı. Freshdesk hesabımın telefonumla bağlantısını nasıl keserim?


Telefonunuzun çalınmasına üzüldük. Freshdesk hesabınızın telefonunuzla ilişkisini kesmek için yardım masanızdaki API anahtarını bir masaüstü tarayıcı aracılığıyla sıfırlamanız gerekecektir. Freshdesk hesabınızda oturum açın, Profil Resminiz --> Profil Ayarları'na tıklayın. Sağdaki kenar çubuğunda API anahtarınızı sıfırlama seçeneğiniz olacaktır. 


NOT: Şifreleri değiştirmek Freshdesk hesabınızın telefonunuzla olan bağlantısını kesmez . Bunu yapmak için API anahtarını sıfırlamanız gerekir.  


4. Her biletin solundaki renk kodları neyi ifade ediyor?


Tıpkı web'de olduğu gibi renk kodları da önceliği belirtir. Solda kırmızı şeritle işaretlenmiş biletler acil önceliklidir, turuncu yüksek  önceliğe  mavi orta önceliğe, yeşil ise  düşük önceliğe  karşılık  gelir.


5. Neden bazı biletler gri renkte görünüyor?


Kapatılan veya çözülen biletler mobil uygulamada gri renkte görünür.


6. Biletleri diğer acentelere nasıl atayabilirim?


Şu anda bir bilet açmanız, özelliklerini düzenlemek için sağ üstteki simgeye tıklamanız ve onlara bilet atamak için Temsilci  açılır menüsünden temsilciyi seçmeniz gerekecek. Biletleri uzun süre basıp birden fazla seçerek kendinize atayabilirsiniz. Biletler sayfasından biletleri satın alın ve Teslim Al simgesine dokunun.


7. İzleyicileri bilete nasıl eklerim?


Bir bildirimi genişlettiğinizde, kendinizi veya diğer temsilcileri izleyici olarak eklemek için geri düğmesinin hemen altındaki yıldız simgesine basabilirsiniz. Biletleri izleyen acenteler güncellendiklerinde bildirim alacaklardır. 


8. Müşterilere yanıt verirken birden fazla adres arasında geçiş yapabilir miyim?


Evet, tek yapmanız gereken bilet cevap ekranındayken Kimden kutusundaki adrese dokunup cevap vermek istediğiniz kişiyi seçmek. 


9. Hakkında uyarı almak istediğim biletleri seçmek için bildirimler ekranını zaten kullanmıştım, ancak herhangi bir bildirim almayalı uzun zaman oldu mu?


Uygulamadan çıkıp tekrar giriş yapmış olabilirsiniz. Oturumu kapatıp tekrar oturum açarsanız bildirim ayarlarınızı yeniden yapılandırmanız gerekecektir. Bunun sakıncalı olduğunu biliyoruz, ancak bu davranışı yakında değiştirmeye çalışırken lütfen sabırlı olun.


10. Freshdesk telefon kanalında yapılandırılmış birden fazla telefon numaram var. Aralarında nasıl geçiş yapabilirim?


Arama çeviriciyi açmak için Telefon sekmesine gidebilir ve sağ üstteki düğmeye tıklayabilirsiniz. Oraya vardığınızda, farklı numaralar arasında geçiş yapmak için üstteki menüyü kullanabilirsiniz. 


11. Satın aldığım kredileri kullanmanın yanı sıra, Freshdesk uygulaması aracılığıyla müşterileri aradığımda da ek ücret ödeyecek miyim?


Hayır, WiFi'ye bağlı olduğunuz sürece Android veya iOS'ta Freshdesk uygulaması aracılığıyla arama yaptığınızda ek ücret ödemezsiniz. Veri bağlantısı kullanıyorsanız, aramalar için veri kullanımı nedeniyle operatörünüz tarafından ücretlendirileceksiniz.  


12. Geçmiş arama kayıtlarını dinleyebilir miyim?


Evet, çağrı geçmişindeki herhangi bir numarayı sola kaydırmanız yeterli; cevapsız çağrı olmadığı sürece bir oynat düğmesi açılacaktır.


13. Temsilcilerin aramalar için eklemiş olabileceği notları nasıl görebilirim?


Notlarla ilgili bileti görmek için Görünüm düğmesine tıklayarak kaydırabilirsiniz. Arama henüz bilete dönüştürülmediyse, ondan bir bilet oluşturmak için Dönüştür düğmesine dokunabilirsiniz.


14. Telefon kanalından herhangi bir çağrı alamıyorum. Neden?


Web'de telefon kanalı bildirimlerini devre dışı bırakmış olabilirsiniz. Bunu yapmak tüm cihazlardaki bildirimleri susturur. 


15. Zaten bazı bildirimleri inceledim ancak bunlar hâlâ Bildirimler ekranında görünüyor. Neden?


Şu anda sağ üstteki temizle düğmesini kullanarak okuduğunuz bildirimleri açıkça temizlemeniz gerekecek.


16. iOS ve Android için uygulamalarınız olduğunu görüyorum. Windows Phone için olanı var mı?


Şu anda kullanıcılarımıza iOS ve Android'de mümkün olan en iyi deneyimi sunmaya odaklandık ve şu anda bir Windows uygulaması planımız yok. 


17. Bekle! iPad uygulaması da var mı?


Evet kesinlikle!  İndirmek için buraya gidin.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız