Omnichannel Bilgi Tabanı

Şu tarihte değiştirildi Sal, 1 Ağu, 2023 şunda: 6:59 AM

Müşterileri Freshchat ve Freshdesk üzerinden desteklemek için Freshdesk Omnichannel kullanıyorsanız, artık her iki kanal için bilgi tabanı makalelerini Freshdesk içinden merkezi olarak yönetebilirsiniz. Freshdesk'te klasörler veya makaleler oluşturabilir ve bunları sohbet, web ve hatta bot önerileri üzerinden erişilebilir hale getirebilirsiniz.


Paylaşılan bir Bilgi bankası klasörü oluşturma:


Tüm self servis içeriğiniz için bir klasör oluşturabilir ve bunu hem Freshdesk hem de Freshchat kanalları için erişilebilir hale getirebilirsiniz. İşte bunu nasıl yapacağınız:


Çözümler > Yeni klasör'e gidin




* Gerekirse, yeni klasörün yanındaki simgeye tıklayın ve klasörünüz için uygun bir resim yükleyin.


* Oluşturmakta olduğunuz klasör için uygun bir ad ve açıklama girin.


* Görünürlüğü tüm kullanıcılar olarak ayarlayın çünkü yalnızca tüm kullanıcılar tarafından görülebilen içerik paylaşılabilir.


* Anahtarı Sohbet platformlarında kullanılabilir olarak değiştirin ve makalelerin kullanılabilir olmasını istediğiniz kanalları seçin; bunlar,

 

           -Web widget

     

         -İOS

      

        - Android


* Lütfen klasörlere uygun etiketleri ekleyin. Bu, SSS'leri filtrelemek ve Freshchat widget'ında belirli bir     SSS'yi veya SSS listesini doğrudan başlatmak için kullanılabilir. Etiketler, kullanıcılar belirli bilgileri         aradıklarında onlara en iyi önerileri sunmak için Freshchat kod parçacıklarında parametre olarak  kullanılabilecek anahtar kelimeler olabilir




* Kaydet butonuna tıklayın


Paylaşılan bir makale oluşturma:


1) Çözümler > Yeni makale


2) Makaleyi adlandırın.


3) Zengin metin düzenleyicide veya HTML düzenleyiciyi kullanarak makale yazabilir ve içeriği biçimlendirebilirsiniz.


   NOT: Aşağıdaki etiketler HTML düzenleyicide desteklenmeyecektir:  <script>, <style>; <form>, <input>, <select> gibi formla ilgili etiketler ve onclick, onmouseover gibi olay öznitelikleri


4) Sağ bölmede, Makale Özellikleri bölümünün altında makalenize ve ayrıca makalelerinizin kullanılabilir olmasını istediğiniz Web widget'ı, iOS, Android gibi platformlara uygun etiketler verin.






5) Sağ bölmede, Makale Özellikleri bölümünün altında, makalenize uygun etiketleri ve ayrıca makalelerinizin Web widget'ı, iOS, Android gibi kullanılmasını istediğiniz platformları verin.







Bunu doldurduktan sonra, hala üzerinde çalışmanız gerekiyorsa Kaydet'i tıklayın. Bu, makaleyi taslak olarak kaydedecek ve taslaklar klasörünüzde bulunacaktır. Çözüm makalesini yayınlamak istiyorsanız yayınla butonuna tıklayın.































































Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız