Bilet Kılavuzu - Yanıtlama, Dosya Ekleme ve Bilet Özelliklerini Değiştirme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:06 AM

Yanıtlama, Not Ekleme ve Destek Bildirimini İletme


 

Bir bilete yanıt vermek için ekranın alt kısmındaki ' Yanıtlamak için dokunun ' bölümüne tıklayın. Aynı bölümdeki ikonları kullanarak hemen not ekleyebilir veya bileti iletebilirsiniz. 

  • Yanıtla'ya tıklamak yanıt düzenleyiciyi açacaktır. Cevabı yazıp gönderebilirsiniz. Buradan da cc veya bcc ekleyebilirsiniz.

  • Yanıt düzenleyicisinden bir not eklemek için ekranınızın üst kısmındaki Yanıtla açılır menüsüne tıklayın ve Not ekle seçeneğine tıklayın , bu, Not Ekle ekranını açacaktır. Bilgileri yazın, ' Müşteri tarafından görülebilir ' seçeneğini kullanarak bilgileri özel veya herkese açık hale getirin ve 'Not Ekle'ye tıklayın. 

  • Yanıt düzenleyicisinden bir destek bildirimi iletmek için ekranınızın üst kısmındaki yanıt açılır menüsüne tıklayın ve İlet'e tıklayın , bu, İleti İlet ekranını açacaktır. Kime, Bilgi ve BCC alanlarına bileti yönlendirmek istediğiniz adresi belirtin Alt kısma ilettiğiniz biletin yanında bir mesaj girebilirsiniz. Bileti iletmek için İleri düğmesine tıklayın .

 

Gönder düğmesindeki açılır menü, biletin durumunu Beklemede, Çözümlendi veya mevcut diğer durumlardan herhangi birine değiştirme seçenekleri sunar.

  

Hazır Yanıtlar, Çözümler ve Ekler


Destek talebi yanıtınıza hazır yanıtlar, çözümler ve ekler ekleyebilirsiniz. Ekranın altına doğru gönder düğmesinin yanında görünen ilgili simgelere tıklayın. Bu seçenekler, editörde bir bildirime yanıt verirken, bir bildirimi iletirken veya bir not eklerken kullanılabilir.


 

 

Bilet özellikleri, Bilet kapatma ve Senaryo Otomasyonlarını kullanma

 

Bir bileti açtığınızda üstteki sekme size üç seçenek sunar:

  • Bilet izle (yıldız simgesi) - Bu bilete izleyici olarak ekleneceksiniz.

  • Özellikleri düzenle (kalem simgesi) - Bir biletin İstek Sahibi, Öncelik, Durum, Temsilci ve diğer nitelikler gibi özelliklerini düzenleyebileceksiniz.

  • Daha fazla seçenek (3 nokta) - Bu düğme size 'Bileti kapat', 'Sil', 'Senaryoları' yürüt ve daha fazlası için seçenekler sunar. Biletler için manuel olarak son tarih belirlemek amacıyla 'Son tarih' seçeneğini de kullanabilirsiniz. Son tarih saatleri, temsilci profilinde seçilen saat dilimine göre ayarlanır.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız