Biletleri Yanıtlama ve Özelliklerini Değiştirme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 8 Şbt şunda: 3:57 AM

Bir bilete yanıt verme


Alt kısımdaki cevapla simgesine tıklayarak ticketlara cevap verebilir ve mesajınızı taslağı haline getirebilirsiniz. Mesajınızın taslağını hazırladıktan sonra CC/BCC bölümüne alıcı ekleyebilir ve ayrıca e-postaları da ekleyebilirsiniz. 


Ayrıca çözümler, hazır yanıtlar ve ekler ekleme seçenekleriniz de vardır. İşiniz bittiğinde gönder'i tıklayın. Yanıtı göndermeden önce gönder düğmesinin yanındaki açılır menüyü tıklayarak biletin durumunu değiştirebilirsiniz.



Not Ekleme

Not Ekle seçeneği, özel veya genel bir not eklemenizi sağlar. Notun gönderilmesini istediğiniz temsilcileri ekleyebilir, notun müşteriye görünmesini isteyip istemediğinizi seçebilirsiniz (varsayılan olarak not özeldir). Not eklemeyi tamamladığınızda not ekle'yi tıklayın . Biletin durumunu buradan da güncelleyebileceksiniz.



Bilet Yönlendirme

Ekranın sağ alt kısmındaki İleri seçeneğini seçin . Eklemek istediğiniz mesajı yazın ve alıcı kimliklerini belirtin; ardından gönderme seçeneği görünecektir. Birden fazla e-posta adresine iletebilir ve ayrıca cc ve bcc'yi kullanabilirsiniz.



Hazır yanıtlar, çözüm makaleleri ve ekler ekleme

Yanıtlarınıza telefonunuzdan dosya ekleyebilir, bilgi bankası makaleleri ekleyebilir veya hazır yanıtları kullanabilirsiniz. Çözüm makalesi göndermeyi tercih ederseniz içeriği tek başına yapıştırabilir veya makaleyi bağlantı olarak gönderebilirsiniz. Bu seçenekler, bir destek bildirimini yanıtlamayı veya iletmeyi seçtiğinizde kullanılabilir.


Bilet Özellikleri, Bilet kapatma ve senaryo otomasyonlarını kullanma


Sağ üstteki üç noktalı  menüde aşağıdakileri yapmak için seçenekler bulunur:


  • İzleyici - Biletin gözlemcilerini görüntüleyin ve kendinizi veya başka bir aracıyı gözlemci olarak ekleyin.

  • Spam bildir - Biletleri spam olarak işaretleyin.

  • Sil - Bileti silmek için bu seçeneği seçin. Bu, bileti tüm kayıtlardan kaldırır. 

  • Birleştir - Sağ üst köşedeki + simgesine tıklayıp diğer bileti arayarak mevcut biletinizi başka bir biletle birleştirebilirsiniz. Birincil bilet olarak işaretlemek için sağdaki yıldız düğmesine tıklayın

  • Günlük süresi - Sağ üst köşedeki + işaretini kullanarak temsilci süresini günlüğe kaydedin. Zaman kaydı özelliği, aracıları seçme, not ekleme seçeneklerine sahiptir ve faturalandırılabilir veya faturalandırılamaz destek olarak seçilebilir. Kronometre gibi çalışan otomatik zamanlayıcı ile çalışma sürenizi giriş yapabilir veya saati manuel olarak girebilirsiniz. Detaylar doldurulup kaydedildikten sonra bilete yansır. Bu, tüm günlükler bölümünde görüntülenebilir. 

  • Son tarihi değiştir - Son tarihler verilen seçeneklere göre değiştirilebilir (bugün, yarın, bu hafta, gelecek hafta, bu ay) veya seçim tarihi ve saati seçeneği aracılığıyla özel bir tarihe programlanabilir. 

  • Bileti kapat - Bu seçeneği seçtiğinizde uygulama, müşteriye bildirimde bulunmak isteyip istemediğinizi sorar. Gelecekte üzerinde çalışılması gerekmesi durumunda biletler yeniden açılabilir.

  • Biletteki senaryoları otomatikleştirin - Biletin takip etmesi gereken bir senaryo seçin.

  • Bileti paylaş - Bileti cihazınızda bulunan diğer iphone uygulamaları aracılığıyla paylaşabilir, bileti kopyalayabilir, cihaz dosyalarına kaydedebilir vb.

Üst çubukta bilet numarasının yanında Bilet Özelliklerini Düzenle simgesi bulunur. Bu, "Tür", "Kaynak", "Öncelik", "Atanan Temsilci" ve daha fazlası gibi bilet ayrıntılarını değiştirmenize olanak tanır.

Bilet izlemek istiyorsanız bilet özelliklerini düzenle seçeneğinin yanındaki yıldız simgesine basın.


Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız