Zaman Girişleri için özel alanlar ekleme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 7 Mrt şunda: 6:42 AM

Dünya çapında çeşitli müşterileri olan çoğu kuruluş, müşterilerine fatura kesmek için gereken tüm bilgileri yakalamak için birden fazla parametreye ihtiyaç duyar. Bazen, "İşin niteliği", "Konum" gibi alanlara veya faturalama sırasında belirli bir kaydın vergi kredisi için uygun olup olmadığına ihtiyaç duyarlar.


Zaman Girişleri için Özel Alanlar ile kullanıcılar ek verileri yakalayabilir ve faturalandırılabilir saatleri daha iyi takip edebilir. Eklenen bu özel alanlar destek talepleri, değişiklikler, sorunlar, varlıklar ve sürümler arasında aynı olacaktır. 



Özel alanlar nasıl eklenir


  • Yönetici -> Hizmet Yönetimi -> Hizmet Masası Ayarları -> Saha Yöneticisi -> Zaman Giriş Alanları'na gidin. Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, Yönetici -> Genel Ayarlar -> Hizmet Yönetimi -> Hizmet Masası Ayarları -> Saha Yöneticisi -> Zaman Giriş Alanları'na gidin.
  • Bilet, Sorun, Değişiklik veya Yayınlama alanlarından herhangi birini seçin.
  • Form için gerekli alanları sürükleyip bırakın.


  • Alan düzenleyicisini açmak için herhangi bir alana tıklayın ve alanın adını ve yer tutucu metnini özelleştirin.
  • Temsilci formu gönderirken alanı zorunlu hale getirmeyi seçin.
  • Alanları form içinde düzenlemek için sürükleyip taşıyın ve bu formu kaydetmek için Kaydet'e tıklayın.


  • Form kaydedildikten sonra, aşağıdaki özel alanlar zaman giriş formlarına eklenecektir.










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız