Bazen, talep sahipleriniz biletinizin geçtiği her aşamayı takip etmek ister. Ancak her durum güncellemesi için e-posta bildirimleri göndermek, özellikle de konuşmalar birbiri arasında gidip geldiğinde oldukça müdahaleci olabilir.
Daha iyi bir iş akışı, yalnızca talep sahibinden ek bilgi almanız gerektiğinde veya önemli bir durum değişikliğini bildirmeniz gerektiğinde talep sahibine e-posta yanıtları göndermek olacaktır. Destek talebindeki diğer tüm ilerlemelerle birlikte, genel bir not ekleyebilirsiniz, böylece gerçekten kontrol etmek isteyen müşteriler, diğer herkesin gelen kutusunu bunaltmadan en üstte kalabilirler.
Genel notlarla müdahaleci olmayan güncellemelere izin vermek için Hızlı Kılavuz:
Yönetici > Hesap Ayarları > E-posta Bildirimleri > Biletler'e gidin. Hesabınızda birden fazla çalışma alanı varsa, Yönetici > {Çalışma Alanı Adı} > Hesap Ayarları > E-posta Bildirimleri > Biletler'e gidin.
Temsilci Bilete yorum eklediğinde Talep Sahibi Bildirimini Devre Dışı Bırak
Bileti açmak için Gösterge Tablosundan veya Bilet Listesi Görünümünden herhangi bir bilete tıklayın
Ayrıntılar'daki Konuşmalar bölümünün altında Not ekle'yi seçin
Açılır menü seçeneğinden Genel not ekle'yi seçin ve bilete yorum eklemeye başlayın
Genel notu eklemek için Not Ekle'ye tıklayın.
Müşterileriniz artık destek portallarından bu bileti görüntülediklerinde bu yorumu görebilecekler. "Ekle ve Çözüldü Olarak Ayarla" seçeneğini kullandığınızda, talep sahibinin yine de bir bildirim e-postası alacağını lütfen unutmayın. Bunun nedeni Bilet çözüldü bildiriminin hala etkin olmasıdır. Güncellemelerinizde müdahaleci olmamak isteseniz bile bunu devre dışı bırakmamanızı öneririz.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız