Dahili paylaşım için özel notlar

Şu tarihte değiştirildi Cum, 16 Şbt şunda: 5:43 AM

Bir sorunu bildiren bir talep sahibiyle yaptığınız görüşmeden çıktığınızda, ilerleme durumunuzu ve yorumlarınızı referans olması için orijinal bilete eklemek istersiniz. Bazen de kullanıcının gelen kutusunu işgal etmeden ona yardımın yolda olduğunu belirten dostça bir güncelleme bırakmak isteyebilirsiniz. Freshservice ile, notlar adı verilen bir şeyle her ikisini de yapabilirsiniz.


Notlar, dahili kullanım için doğrudan destek talebinin içine işaretler not etmenize ve ayrıca talep sahiplerinizi ara sıra destek talebinin ilerleyişi hakkında müdahaleci olmayan bir şekilde güncellemenize olanak tanır.


Özel Notlar


Çoğu zaman, bir destek talebi veya sorunu ekibinizdeki diğer temsilcilerle tartışmanız, ilerlemeyi dahili olarak paylaşmanız ve ileride başvurmak üzere güncellemelerinizi kaydetmeniz gerekir. Freshservice, bir destek talebine yalnızca hizmet masanızda oturum açmış temsilcilerin görebileceği özel notlar eklemenize olanak tanır. Bir destek talebine not eklediğinizde, ekibinizdeki belirli temsilcileri bilgilendirmeyi de seçebilirsiniz.


Özel notlar eklemek için hızlı kılavuz:

  • Kontrol Panelinizden veya Bilet Listesi sayfanızdan bir bilet açın.

  • Ayrıntılar sekmesine gidin ve konuşmalar altında Not ekle'ye tıklayın.

  • Notu yazın. Ayrıca yorumlarınızı vurgulamak, madde işareti koymak ve stil vermek için zengin metin biçimlendirmesini de kullanabilirsiniz.

  • Gerekirse Dosya ekle düğmesine basarak bir dosya ekleyin.

  • Bu yorumla ilgili olarak bilgilendirmek istediğiniz müşteri temsilcilerini Şuraya bildir: alanına yazın. Oturum açmış tüm müşteri temsilcilerinin notunuzu görmeye devam edebileceğini, ancak yalnızca seçtiğiniz müşteri temsilcilerinin e-posta bildirimi alacağını unutmayın.

  • Aşağı açılır menüden özel not veya herkese açık not olarak eklemeyi seçebilirsiniz.

  • Not Ekle'ye basın.


Not artık destek talebinize eklenecek ve talep sahipleriniz tarafından görülemeyecektir. Benzer şekilde, Not ekle açılır menü seçeneklerinden Ekle ve Çözüldü Olarak Ayarla düğmesine tıklayarak notu aynı anda ekleyebilir ve destek talebini çözebilirsiniz.

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız