Bazen bir müşteriyi takip etmeniz ve yaşadığı sorunun çözülüp çözülmediğini sormanız gerekebilir. Diğer zamanlarda, bir sorunu gidermek için daha fazla bilgi almak isteyebilirsiniz ve müşterileriniz müsait olduklarında belirli bir zamanda onları aramanızı veya onlara ulaşmanızı isteyebilir. Bu gibi durumlarda, Freshdesk'te yapılacaklar oluşturabilir ve yapmanız veya takip etmeniz gereken şeyleri kendinize hatırlatabilirsiniz.
Bir bilet üzerinde çalışırken sağ kenar çubuğundan kolayca yapılacaklar ekleyebilirsiniz. Takip etmek ve her şeyin yolunda olup olmadığını kontrol etmek için yarın saat 21.00'de Sadie'yi aramak isterseniz, bir yapılacaklar oluşturabilir ve buna karşı bir hatırlatıcı ayarlayabilirsiniz. Bir yapılacak iş ekledikten sonra, buna karşı bir tarih ve saat işaretlemek için ' Hatırlatıcı ayarla'yı tıklayabilirsiniz .
Yapılacak işleri ekleme ve hatırlatıcıları ayarlama konusunda hızlı kılavuz:
- Freshdesk hesabınıza giriş yapın
- Yapılacak iş eklemek istediğiniz gerekli bileti açın
- Yapılacaklar panelini bilet ayrıntıları sayfasının en sağında bulacaksınız
- Gerekli yapılacak işleri genişletmek ve eklemek için panele tıklayın
- Bir yapılacak iş eklendiğinde, o yapılacak iş için bir hatırlatıcı eklemek için ' Hatırlatıcı Ayarla ' seçeneğine tıklayın
Yapılacak işin zamanı geldiğinde masaüstü bildirimleri yoluyla bir uyarı alacaksınız (bunun işe yaraması için Freshdesk'ten gelen bildirimleri etkinleştirmiş olmanız gerekir). Ayrıca, belirli bir günde yapılması gerekenler olduğunda Freshdesk'ten bir e-posta alacaksınız.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız