Acentelerin Bilet Erişimi Nasıl Kısıtlanır?

Şu tarihte değiştirildi Sal, 6 Şbt şunda: 3:26 AM

Yeni bir rol oluştururken, bu role sahip kullanıcıların Biletler, Çözümler, Forumlar vb. farklı modüllerde gerçekleştirebileceği izinleri ve eylemleri belirtebilirsiniz. Bu izinler, role atanan tüm aracılar için geçerlidir. Temsilcilerin yardım masanızda belirli eylemleri gerçekleştirmesini istemiyorsanız  Roller altında onların izinlerini kısıtlayabilirsiniz 


Not:  Varsayılan bir rolü düzenleyemezsiniz. 


Rol izinlerini yönetmek için,


  • Yardım masası portalınızda Yönetici olarak oturum açın.

  • Yönetici  >  Ekip  >  Roller'e gidin  .

  • İzinlerini kısıtlamak istediğiniz rolü seçin.

  • Modülü  seçin  ve aracıların gerçekleştirebileceği eylemlerin yanındaki kutuları işaretleyin.

  • İşaretlenmeyen izinler bu role atanan aracılar için geçerli değildir.


Örneğin, özel role sahip temsilcilerin alt bilet oluşturmasını kısıtlamak için aşağıdaki resme bakın.


Rol izinlerini yönet



Bir temsilci eklerken/düzenlerken roller atamak için:


  • Yardım masası portalınızda Yönetici olarak oturum açın.

  • Yeni bir temsilci eklemek için Yönetici > Ekip > Temsilciler'e gidin   (veya listenizdeki mevcut bir temsilcinin üzerine gelin ve Düzenle'ye tıklayın.)

  • Roller bölümüne ilerleyin   ve  Rolleri ilişkilendir'i tıklayın .

  • Bu Temsilciye atamak istediğiniz tüm rolleri ekleyin.

  • Temsilcinin rollerini kaydetmek için Temsilci Oluştur/Güncelle'ye  tıklayın  .


Temsilcilere rol atama

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız