Freshdesk hesabınızda bir temsilcinin ilişkili olduğu roller aşağıdaki şekilde yapılandırılmıştır:
Hesap Yöneticisi > Yönetici > Yönetici > Temsilci
Temsilcileriniz için yardım masası erişimini özelleştirmek amacıyla özel roller de ayarlayabilirsiniz.
Temsilci profillerini değiştirme ve silme
Standart bir kural olarak, başka bir temsilcinin profilini silmek veya düzenlemek istiyorsanız, temsilcileri yönetebilecek bir Yönetici olmanız gerekir; yani, başka bir temsilcinin profilini değiştirmek veya silmek için Yönetici > Ekip > Temsilciler'e erişmeniz gerekir.
Bir temsilcinin profilini değiştirmeye veya silmeye gelince birkaç kural vardır:
Kendinizi (erişiminizi) silemezsiniz.
Yöneticiyseniz, diğer Yöneticilerin ve Temsilcilerin profilini düzenleyebilir veya silebilirsiniz ancak Hesap Yöneticilerini silemezsiniz.
Hesap Yöneticisiyseniz yardım masasındaki herhangi bir profili düzenleyebilir veya silebilirsiniz.
Bir temsilcinin profilini düzenleme veya silme kılavuzu
Bir temsilcinin profilini geçici olarak silme
Destek portalınıza Yönetici olarak giriş yapın.
Yönetici > Ekip > Temsilciler'e gidin ve profilini değiştirmek istediğiniz temsilciyi bulun.
Profilini silmek için Düzenle'yi tıklayın veya çöp kutusu düğmesine basın.
Bu düğmeleri göremiyorsanız bu, onların profilini değiştirmek için gerekli ayrıcalıklara sahip olmadığınız anlamına gelir (aracı bir Hesap Yöneticisi olabilir ve yalnızca Yönetici ayrıcalıklarına sahip olabilirsiniz).
Not: Bir temsilci silinirse, hesabınızda bir kişiye dönüştürülür ve profili Müşteriler sekmesi altında bulunabilir . Silinen temsilciye atanan tüm biletler otomatik olarak 'atanması kaldırılmış' hale gelecektir. Bir temsilciye atanan biletlere, erişimleri silindiğinde ne olacağını öğrenmek için bu bağlantıyı inceleyin.
Bir temsilcinin profilini kalıcı olarak silme
Yönetici bir temsilcinin profiline gidebilir ve temsilciyi 'Silebilir'.
Freshdesk'ten bir temsilciyi sildiğinizde, o temsilciye atanan tüm biletlerin ataması otomatik olarak kaldırılacak ve temsilci, Freshdesk Hesabınızda bir müşteriye dönüştürülecektir.
Bu temsilciyi kalıcı olarak silmek için, bir kişiyi silerken uyguladığınız adımların aynısını izleyin.
Silinen kişi, hesabın bir temsilcisiyse, verilerini anonimleştiririz ve PII'lerini (Kişisel Olarak Tanımlanabilir Bilgiler) kalıcı olarak sileriz, ancak yanıtlanan destek bildirimleri, oluşturulan bilgi bankası makaleleri vb. gibi işletmeye olan katkılarını silmeyiz. ticaridir ve kuruluşun mülkiyeti olarak yorumlanır.
Not: Oturum açma amacıyla SSO kullanıyorsanız, değişikliklerin Freshdesk'e yansıması için SSO sistemindeki gerekli nitelikleri (profil ayrıntıları) güncellemeniz gerekecektir.
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız