Ana Sayfa Sekmesini Özelleştirme

Şu tarihte değiştirildi Prş, 27 Tem, 2023 şunda: 10:01 AM

Zoho CRM'in Ana Sayfa sekmesi, tüm CRM etkinliklerinizin ilerleyişinin hızlı bir göstergesidir. Görevler, Potansiyeller, Gösterge Tabloları vb. gibi farklı modüllerden bileşenler içerir. Ana Sayfa sekmesinin bileşenlerine hızlı bir bakış, satış faaliyetlerinizin nasıl ilerlediğini size söyleyecektir. Ana Sayfa sekmesi, CRM faaliyetlerinizin ilerleyişini göstermenin yanı sıra, ekiplerinizin yanı sıra sizin günlük işlerinizi de organize etmek için harika bir yer olarak hizmet eder. Bu, Zoho CRM'nin Ana Sayfa sekmesindeki üç tür "Görünüm" aracılığıyla mümkündür.


https://www.youtube.com/watch?v=9iD17cfQJdA&t=5s


Klasik Görünüm:


Klasik Görünüm, 3 standart bileşeni listeler: Görevler Listesi Görünümü, bugünün olayları ve aşamaya göre ardışık düzen. Varsayılan olarak düzenlenen kritik bileşenlerle bu görünüm, gününüzü daha iyi planlamanıza yardımcı olur. Klasik görünüm bir CRM kullanıcısına özeldir ve ilgili kullanıcının görevlerini, olaylarını ve ardışık düzenini gösterir. Bu görünüm özelleştirilemez.


Kullanıcı Ana Sayfası:


Bireysel kullanıcılar, ana sayfa sekmesini kullanıcı ana sayfasında kendi hesapları için özelleştirebilir. Kullanıcı ana sayfasına bakmak istediğiniz bileşenleri ekleyebilirsiniz. Bu bileşenler, sayfaya tam olarak sığacak şekilde yeniden boyutlandırılabilir ve taşınabilir.


Yeni bir kullanıcı kendi CRM hesabına kaydolduğunda, kişisel Ana Sayfa sekmesi, sistem tanımlı bir pano bileşenleri kümesi görüntüler:


KPI'lar: Açık Anlaşmalarım, Potansiyel Müşterilerim, El değmemiş Anlaşmalarım, Bugünkü Çağrılarım.


Özel görünümler: Bu Ay Kapanan Anlaşmalarım, Açık Görevlerim, Bugünün Potansiyel Müşterileri ve Toplantılarım.


Huni: Aşamaya Göre Ardışık Düzen Anlaşmalarım.


Bu bileşenler, kullanıcılara en sık kullanılan iş analitiği hakkında ilgili fikirler sağlar. Kullanmak istemezlerse silebilirler ancak bu geri alınamaz. Kişisel panolarında gereksinimlerine göre yeni bileşenler oluşturabilirler.



Yönetici Ana Sayfası:


Yöneticiler, paydaşlarla tartışmalar, müşterilerle tanışma, ekibin ilerlemesini ve iş performansını izleme, müşteri sorunlarını ele alma, satış ilerlemesini sürdürme vb. . Her gün önemli bilgileri bulmak için veriler arasında gidip gelmek ne kadar sıkıcı olabilir? Bunu kolaylaştırmak için Zoho CRM, Yöneticinin Ana Sayfası adlı özel bir ana sayfa sunar.


Yöneticinin Ana Sayfası görünümü, olası satışlar, gelir, anlaşmalar vb. verileri içeren satış olaylarının kuş bakışı bir görünümünü sağlar. Bu görünüm, Klasik Görünüm açılır menüsünde listelenir ve yalnızca rol hiyerarşisine göre kullanılabilir. Yöneticiler ve alt düzey rollerdeki kullanıcılar (yani herhangi bir alt rolü olmayan kullanıcılar) dışındaki tüm kullanıcılar, yönetici ana sayfasına erişebilir. Örneğin, CEO, Yönetici, yönetici ve çalışanlardan oluşan bir kuruluşta, daha düşük düzeydeki çalışanlar rolü dışında herkes erişebilir.



Varsayılan olarak görüntülenecek bileşenlerin listesi şunlardır:


-Bu ay oluşturulan fırsatlar


-Bu ay ki gelir


-Bu ay kapanan fırsatlar


-Gecikmiş faaliyetler


-Son dört çeyrek performansı


-Bu ay kaynağa gör potansiyel müşteriler


- Bu çeyreği oluşturan potansiyel müşterilerde anormallik


- Çeyrek anlaşma kapanış turunda anormallik


- Bu ayın en iyi 10 açık fırsatı


- Bu ay kapanan ilk 10 fırsat


- Bu ay kaybedilen büyük fırsatlar


-Bu çeyrek temsilcilere göre ardışık düzen


- Bu yıl gelire göre ilk 20 hesap


- Bu çeyrek gelire göre en iyi 10 temsilci


- Bu çeyrek etkinliğe göre en iyi 10 tekrar


Bu görünümü gereksinimlerinize göre daha da özelleştirebilirsiniz. Özel olarak görüntülemek istediğiniz bileşenleri ekleyebilir veya iş gereksinimlerinize uymayan bileşenleri bu varsayılan listeden silebilirsiniz.


NOT: Klasik görünüm, Kullanıcı Ana Sayfası ve Yönetici görünümü arasında, son erişilen sayfa varsayılan ana sayfa olarak ayarlanacaktır. Ancak, özel ana sayfa bir kullanıcıyla paylaşılıyorsa, varsayılan görünüm her zaman özel ana sayfa olacaktır.


Özel Ana Sayfa:

Ayrıca, neyi görüntülemelerini istediğinize bağlı olarak roller arasında ortak bir görünüm oluşturabilir ve paylaşabilirsiniz. Özelleştirilmiş Ana Sayfayı kullanarak, CRM'de oturum açtıklarında bakmalarını istediğiniz bileşenleri ekleyebilirsiniz. Belirli bir rol için Özelleştirilmiş Ana sayfa oluşturulduğunda, o rolle ilişkilendirilen kullanıcılar, Zoho CRM'de her oturum açtıklarında bu sayfayı varsayılan sayfaları olarak alacaktır.


Ana Sayfalar Arasında Geçiş Yapın:

Varsayılan olarak, rollerine göre tüm kullanıcılar için özelleştirilmiş giriş sayfası görüntülenir. Bir rol için özel ana sayfa oluşturulmamış veya etkinleştirilmemişse, kullanıcının önceki seçimine göre klasik görünüm veya kullanıcı ana sayfası görüntülenir. ana sayfa sekmesi altında, sağ üst köşedeki açılır listeden farklı görünümlere geçiş yapabilirsiniz.


Diğer Görünümlere Geçmek İçin:


1-Ana sayfa sekmesinde, sağ üst köşedeki açılır menüyü tıklayın.

 

2-Geçiş yapmak istediğiniz listeden istediğiniz görünümü seçin.




 



Özelleştirilmiş Ana Sayfa Oluşturun:


Ana sayfayı, kullanıcıların Zoho CRM'de oturum açtıktan sonra neye bakmalarını istediğinize göre özelleştirebilirsiniz. Bu Ana Sayfayı birden çok rolle paylaşabilirsiniz ve bu, Zoho CRM'de her oturum açtıklarında onların varsayılan ana sayfası olacaktır. Gerektiğinde diğer görünümlere geçebilirler.


Kullanılabilirlik:


İzin Gerekli

Zoho CRM'yi Özelleştirme iznine sahip kullanıcılar Ana sayfayı özelleştirebilir.



Özel Ana Sayfa oluşturmak için:

a- Kurulum > Özelleştirme > Ana Sayfayı Özelleştir'e gidin.

    Alternatif olarak, ana sayfa Sekmesine gidip sağ üst köşedeki açılır menüyü tıklayıp ana sayfayı            özelleştir'i de seçebilirsiniz.


b-Yeni ana sayfa'yı tıklayın.


Gösterge Tablosu'nu tıklayın.


Açılır listeden bir gösterge tablosu seçin ve ana sayfada eklemek istediğiniz bileşenleri seçin.


Özel görünümler butonuna tıklayın.





Özel görünümleri tıklayın.


Açılır listeden bir modül seçin ve özel görünüm bileşenleri eklemek için bileşenleri seçin.


Gerekli tüm bileşenler eklendikten sonra sayfayı düzenlemek için bileşenleri yeniden boyutlandırın veya hareket ettirin.


Kaydet ve Paylaş butonlarına tıklayın.



Kullanıcı Ana Sayfasında Bileşenleri Ekleme:


Kullanıcının ana sayfasında, istediğiniz bileşenleri ekleyebilirsiniz. Her bileşen, potansiyel müşteriler, potansiyeller, panolar vb. gibi diğer çeşitli modüllerden gelen verileri listeleyecektir


Bileşen Eklemek İçin:


Ana sayfa sekmesinde, sağ üst köşedeki açılır menüden kullanıcının ana sayfasına gidin.


Diğer > Bileşen ekleyi tıklayın.


Bileşen ekle açılır penceresinde aşağıdakileri yapın:


*Gösterge Paneli


*Kişiselleştirilmiş Görünüm


*Widget'lar


Panolar:

Bileşeni eklemek istediğiniz panoyu seçin ve bileşen adını girin ve kaydet'i tıklayın.





Seçilen pano, ana sayfa sekmenize bir bileşen olarak eklenir.




Kişiselleştirilmiş Görünüm:


Modülü ve gerekli özel görünümü seçin, bileşen adını girin ve kaydet'i tıklayın.




Seçilen özel görünüm, ana sayfa sekmenize bir bileşen olarak eklenir. Sayfa başına yalnızca 10 kayıt listelenir. Gezinme oklarını kullanarak diğer sayfalara ilerleyebilirsiniz.





widget'ler:


Bu alandan widgetleri seçin ve ilerleyin.



Listeden bir widget ekleyebilir veya yeni Widget oluştur'u tıklayarak yeni bir widget oluşturabilirsiniz.


Yeni bir widget oluştur sayfasında aşağıdakileri yapın.

   

    * Adı, açıklamayı girin ve açılır listeden tercih edilen barındırma türünü seçin.

    

    * Dahili olarak barındırmak için:

         

            * Barındırma açılır listesinden Zoho'yu seçin.

   

            * Uygulamanızın dosyasını yükleyin.


            * Uygulamanız için dizin sayfası URL'sini sağlayın ve Kaydet'i tıklayın.



Harici olarak barındırmak için:


-Barındırma açılır listesinden Harici'yi seçin.


-Uygulamanız için temel URL'yi sağlayın ve Kaydet'i tıklayın.


NOTLAR:

*Klasik Görünüm'de bileşenleri özelleştiremezsiniz. Sayfa başına kayıt sayısı kullanıcı tarafından seçilebilir.


* Zoho CRM Edition'a dayalı olarak, kullanıcılar sayfa başına kayıtları seçebilir.


* Birden çok rolü tek bir özelleştirilmiş ana sayfayla ilişkilendirebilirsiniz, ancak birden çok ana sayfayı    tek bir rolle paylaşamazsınız.


* Her rolün yalnızca bir özelleştirilmiş ana sayfası olabilir. İlişkilendirilecek rolleri seçerken, bir rol            bulamazsanız, o rolün zaten etkin bir rolü olabilir.










Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız