Botunuzun temsilcilerinizle yaptığı her sohbet, Assist bot oluşturucuda bir bilet olarak kaydedilir. Bu sayfada bot ile temsilci arasında iletilen tüm mesajları gerçek zamanlı olarak görüntüleyebileceksiniz. Temsilci ayrıntılarını almak ve ayrıca bot tarafından o sohbet için yapılan etkinlik günlüklerini ve API çağrılarını görüntülemek için sohbetleri derinlemesine incelemek için gerekli filtreleri uygulayın.
Sohbetler listesi sayfası:
Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın
Freddy ayarları altında Yönetici> Asist Bot'a gidin
Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin
Sağ gezinme çubuğundan "Sohbetler" simgesine tıklayın
Bot oluşturucudaki her botun sohbet sekmesi size bu sohbetleri bir liste olarak verir.
Açılır menüden gerekli bot sürümünü (yayınlanan) seçin
Görmek veya üzerinde çalışmaya başlamak istediğiniz biletlerin bir listesini özelleştirmek ve görüntülemek için sağda bulunan filtreleri kullanabilirsiniz. Zamana, Sohbet durumuna, Müşteriye ve hatta oluşturmuş olabileceğiniz özel alanlara göre filtreleyebilirsiniz..
Bu makale sizin için faydalı oldu mu?
Harika!
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Üzgünüz! Size yardımcı olamadık
Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz
Geri bildirim gönderildi
Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız