Assist bot akışındaki 'Sohbetler'

Şu tarihte değiştirildi Prş, 30 Ksm, 2023 şunda: 4:09 AM

Botunuzun temsilcilerinizle yaptığı her sohbet, Assist bot oluşturucuda bir bilet olarak kaydedilir. Bu sayfada bot ile temsilci arasında iletilen tüm mesajları gerçek zamanlı olarak görüntüleyebileceksiniz. Temsilci ayrıntılarını almak ve ayrıca bot tarafından o sohbet için yapılan etkinlik günlüklerini ve API çağrılarını görüntülemek için sohbetleri derinlemesine incelemek için gerekli filtreleri uygulayın.

 

Sohbetler listesi sayfası:

  • Freshdesk hesabınıza Yönetici olarak giriş yapın

  • Freddy ayarları altında Yönetici> Asist Bot'a gidin

  • Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin

  • Sağ gezinme çubuğundan "Sohbetler" simgesine tıklayın



  • Bot oluşturucudaki her botun sohbet sekmesi size bu sohbetleri bir liste olarak verir.

  • Açılır menüden gerekli bot sürümünü (yayınlanan) seçin

  • Görmek veya üzerinde çalışmaya başlamak istediğiniz biletlerin bir listesini özelleştirmek ve görüntülemek için sağda bulunan filtreleri kullanabilirsiniz. Zamana, Sohbet durumuna, Müşteriye ve hatta oluşturmuş olabileceğiniz özel alanlara göre filtreleyebilirsiniz..



Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız