Assist Bot Akışındaki 'Konuşmalar'

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 6:01 AM

Botunuzun temsilcilerinizle yaptığı her görüşme, Assist bot oluşturucusunda bir bildirim olarak kaydedilir. Bot ile temsilci arasında aktarılan tüm mesajları bu sayfada gerçek zamanlı olarak görebileceksiniz. Temsilci ayrıntılarını almak ve ayrıca söz konusu görüşme için bot tarafından yapılan etkinlik günlüklerini ve API çağrılarını görüntülemek amacıyla konuşmaları derinlemesine incelemek için gerekli filtreleri uygulayın.

 

Konuşma listesi sayfası:

  • Freshdesk hesabınızda Yönetici olarak oturum açın

  • Freddy yapılandırmaları altında Yönetici > Temsilci Üretkenliği >  Destek botu'na gidin

  • Bot listesi sayfasından düzenlemek istediğiniz botu seçin

  • Sağ gezinme çubuğundaki ' Konuşmalar ' simgesini tıklayın



  • Bot oluşturucudaki her botun konuşmalar sekmesi bu konuşmaları size bir liste halinde verir

  • Açılır menüden gerekli bot sürümünü (yayınlandı) seçin

  • Görmek veya üzerinde çalışmaya başlamak istediğiniz biletlerin listesini özelleştirmek ve görüntülemek için sağdaki filtreleri kullanabilirsiniz. Zamana, Konuşma durumuna, Müşteriye ve hatta oluşturmuş olabileceğiniz özel alanlara göre filtreleme yapabilirsiniz.



  • Botunuzun daha önce yaptığı tüm konuşmalar dışında, mevcut, devam eden tüm konuşmalar burada listelenir.

  • Belirli bir konuşmayı aramak için ' Arama ' çubuğunu kullanmayı da seçebilirsiniz .

  • Konuşma listesinde şunları görüntüleyebileceksiniz:

    • Konuşma Kimliği: Her konuşmaya verilen benzersiz kimlik

    • Agent Adı : Botla etkileşime giren temsilcinin adı

    • Bot Sürümü: Müşterinin görüştüğü botun sürümü

    • Zaman: Görüşmenin başlatıldığı zaman

    • Durum: Konuşmanın olduğu durum (Açık, Kapalı, Yeni vb.)

      • Yeni: Temsilci konuşmayı başlatmadığında/yanıt vermediğinde.

      • Açık: Temsilcinin konuşmadaki bota yanıt vermesi.

      • Kapalı: Geçerli görüşme sonlandırıldığında veya çözümlendiğinde. Yeniden başlatma yeni bir konuşma başlatacaktır.


  • İstediğiniz konuşma listesini görüntülemek için sağ panelde gerekli ' Filtreleri ' tanımlayın. Filtreler bölmesini sıfırlamak ve yeniden uygulamaya başlamak için 'Tümünü sıfırla' düğmesini kullanabilirsiniz.

    • Zaman - Özel bir zaman aralığı veya önceden tanımlanmış varsayılan zaman dilimlerinden biri

    • Görüşme durumu - Yeni veya Açık veya Müşteri tarafından Kapatıldı veya Kapatıldı

    • Temsilci - Bot görüşmesini gerçekleştiren temsilcinin adı

    • Harici konuşma kimliği - Botunuzun (web sayfası, mobil uygulama vb.) konumuna göre konuşmaya verilen benzersiz bir kimlik.

 

Görüşme ayrıntıları sayfası:

Bot ile temsilci arasındaki gerçek konuşmayı görüntülemek için listedeki herhangi bir konuşma kartına tıklayın. Bu sayfada Mesajları, Etkinlik Günlüklerini ve API çağrılarını üç ayrı sekme olarak görüntüleyebileceksiniz. 



Mesajlar: Burada bot ile temsilciniz arasında gönderilen her mesajı görebileceksiniz.

Etkinlik Günlükleri: Etkinlik günlükleri sayfasına tıkladığınızda, o görüşmedeki tüm etkinliklerin bir günlüğünü bulabilirsiniz; en son etkinlik ilk önce görüntülenir. Her mesajın tam olarak ne zaman gönderildiğini, hangi eylemlerin tetiklendiğini, herhangi bir uzaktan API çağrısı yapılmışsa hangi koşulların kontrol edildiğini ve neyin yanlış gittiğine ilişkin hata mesajlarını görebileceksiniz, böylece bot yapılandırmanızı yeniden ziyaret edebilirsiniz.



API Çağrıları: API çağrıları sayfası, söz konusu konuşma için tetiklenen tüm API çağrılarını size gösterecektir. Bu API çağrıları, API kitaplığı altındaki yapılandırmalarınıza dayanmaktadır.



Sağ bölmede iletişim ayrıntılarını ve konuşma bilgilerini bulacaksınız. 

  • İletişim ayrıntıları temsilcinin kimliğini, IP adresini ve ağlarını gösterir
  • Bilet bilgileri konuşma kimliğini, durumunu ve bot sürümünü içerecektir

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız