Ton Arttırıcı: Ses Tonunuzu Konuşmanın Bağlamıyla Eşleştirin

Şu tarihte değiştirildi Prş, 25 Ock şunda: 2:30 AM

Bir destek temsilcisi olarak müşteri sorularına anında yanıt verebilmeniz çok önemlidir. Bununla birlikte, her bireyde yankı uyandıran kişiselleştirilmiş bir tonu korumak da aynı derecede önemlidir. Doğru dengeyi yakalamanın zorluklarını anlıyoruz ve bu nedenle en yeni özelliğimizi tanıtmaktan heyecan duyuyoruz: Tone Enhancer. Tone Enhancer ile mesajlarınızın tonunu konuşmanın bağlamına uygun olacak şekilde zahmetsizce güncelleyebilir, böylece zamandan tasarruf edebilir ve yanıtlarınızın kalitesini artırabilirsiniz.


Ton Arttırıcıyı Kullanma:


1. Özelliği Yönetici panelinden etkinleştirin: Yönetici sayfasında 'Freddy'yi tıklayın ('Yapay zeka özellikleri' başlıklı bölümün altında). Freddy yönetici panelinde tüm Freddy özelliklerinin bir listesini göreceksiniz. Hesabınız için etkinleştirmek üzere 'Tonu Geliştir' seçeneğinin yanındaki geçiş düğmesine tıklayın.



2. Yanıt düzenleyicide mesajı seçin: Yanıt düzenleyicide oluşturduğunuz mesajı seçerek başlayın. Daha kişiselleştirilmiş bir tonla geliştirmek istediğiniz metni vurgulayın. Bu tek bir cümle, bir paragraf veya mesajın tamamı olabilir.


3. 'Ton Geliştirici' seçeneğine tıklayın:  İstediğiniz metni seçtikten sonra, yanıt düzenleyici araç çubuğu içindeki 'Tonu Geliştir' seçeneğini bulun ve tıklayın. Bu, aralarından seçim yapabileceğiniz bir ton seçenekleri menüsü açacaktır.


4. Bir ton seçin:  Ton Arttırıcı menüsünde mesajınızı geliştirmek için üç farklı ton seçeneği bulacaksınız: Profesyonel, Günlük ve Dostça. Konuşmanın doğasını göz önünde bulundurun ve en uygun tonu seçin.


5. Metni otomatik olarak geliştir:  Seçilen metin, istenen tonla otomatik olarak geliştirilecektir. 


6. Gözden geçirin ve iyileştirin:  Geliştirilmiş mesajı gözden geçirmek ve amaçlanan anlamı ve tonu etkili bir şekilde ilettiğinden emin olmak için bir dakikanızı ayırın. 


7. Yanıtı kabul edin ve gönderin:  Geliştirilmiş mesajdan memnun kaldığınızda, kabul edin ve yanıtı hedeflenen müşteriye göndermeye devam edin. 


Not: İsteğe bağlı işlevselliğin etkinleştirilmesi, Freshworks Ek Koşullarında belirtilen, özelliğe özgü belirli şartlar ve koşullara tabidir .

Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız