Şirketler ve Kişiler Oluşturma

Şu tarihte değiştirildi Çrş, 24 Ock şunda: 3:10 AM

Freshdesk, yardım masanıza ulaşan tüm müşterileri takip etmenize yardımcı olur ve onları Müşteriler sekmesi altında ilgili kişi olarak oluşturmanıza ve kaydetmenize olanak tanır. Ayrıca belirli kişileri gruplandırabilir ve bunları bir şirketle eşleştirebilirsiniz.


Yeni bir istek sahibi tarafından bir destek bildirimi oluşturulduğunda, yardım masanızda otomatik olarak bir iletişim kişisi oluşturulur. Bu kişiler, Kişiler sekmesinde hamburger simgesine tıklanarak ve Doğrulanmamış veya Tümü seçilerek görülebilir.




Kişi oluşturma

  • Destek portalınıza giriş yapın

  • Yeni  açılır menüye tıklayın ve Yeni Kişi'yi seçin

  • İletişim formunda iletişimin tüm ayrıntılarını doldurun. Yeni bir kişi oluşturma gereksinimleri aşağıda listelenmiştir:


Zorunlu alan
     
  • Ad Soyad      

Yeni bir kişi oluştururken kişinin adı zorunlu bir alandır.
Birincil alanlar
  • E-posta
  • İş telefonu
  • Cep telefonu
  • Twitter

Yeni bir ilgili kişi oluşturmak için dört ana alandan en az birine ilişkin ayrıntıların da sağlanması gerekir.
İkincil alanlar  
  • Başlık
  • Şirket
  • Adres
  • Etiketler
  • Arka plan bilgisi

İkincil alanlar isteğe bağlıdır ancak bu bilgilerin her kişiye eklenmesinin en iyi yol olduğu düşünülmektedir.
Varsayılan alanlar
  • Saat dilimi
  • Dil

Varsayılan alanlar, manuel olarak herhangi bir değişiklik yapılmazsa kişiye otomatik olarak atanacak bir varsayılan değere sahip olacaktır.



  • Kişinin adresini, kişisini, sosyal kimliklerini, saat dilimini, dilini ve diğer arka plan bilgilerini yazın.

  • Bilet simgesini kullanarak, ilgili kişinin ilişkili olduğu şirket tarafından oluşturulan tüm destek taleplerinin görünürlüğünü sağlamak için  Bu kişinin bu Şirketin tüm biletlerini görüntülemesine izin ver özelliğini kullanın :



  Sitede veya üzeri plandaysanız, bu özellik ilgili şirkete karşı bilet simgesine tıklayarak kullanılabilir (birden fazla şirket ilişkilendirilebilir):




  • İşiniz bittiğinde Kaydet'i tıklayın .

  • Bir kişinin profili artık başarıyla eklendi. Benzer şekilde, gerektiği kadar kişi ekleyin.


Kişi kaydedildikten sonra, kişisini doğrulamak ve müşteri portalınıza giriş yapmak için bir bağlantı içeren bir kullanıcı etkinleştirme e-postası alacaktır. (Bu , Yönetici > İş Akışları > E-posta Bildirimleri > İstek Sahibi Bildirimi sekmesi > Kullanıcı Etkinleştirme e-postası altında kontrol edilebilir )


Bir dili bir kişiyle ilişkilendirmenin ve bir saat dilimini bağlamanın sırasıyla yalnızca Bahçe ve Site planlarında mümkün olacağını unutmayın. 


Şirket oluşturmak

  • Destek portalınıza giriş yapın.

  • Yeni açılır menüsüne tıklayın ve Yeni Şirket'i seçin

  • Şirket adını (zorunlu), şirket tanımını (isteğe bağlı), varsa şirketle ilgili notları ve şirkete ait alan adlarını (isteğe bağlı) girin.

  • Aynı firmaya ait birden fazla alan adı virgülle ayrılarak eklenebilir. 

  • Belirttiğiniz alan adlarına göre, e-posta adresleri belirtilen alanlardan herhangi birini içeriyorsa Freshdesk kişileri otomatik olarak bu şirketle ilişkilendirecektir.

  • Blossom veya üzeri plandaki hesaplar için , bir şirketin kapsamlı ayrıntılarını saklamanıza yardımcı olmak amacıyla dört ek varsayılan alan eklenmiştir:

    • Sağlık Puanı - üç seçenekten oluşan düzenlenebilir bir açılır liste: mutlu, iyi durumda, risk altında . Devam eden ilişkiye bağlı olarak bu değerlerden biri bir şirketle ilişkilendirilebilir.

    • Hesap Katmanı - üç seçenekten oluşan düzenlenebilir bir açılır menü: temel, premium, kurumsal . Şirketleri, işinize göre hangi seviyeye ulaştıklarına göre kategorize edebilirsiniz.

    • Yenileme Tarihi - söz konusu şirket için gerekli sözleşme veya yenileme tarihini içerecek şekilde kullanılabilecek bir tarih alanı. 

    • Endüstri - bir şirketi ilişkilendirebileceğiniz standart sektör seçeneklerinin düzenlenebilir bir açılır listesi. 




  • İşiniz bittiğinde Oluştur'u tıklayın .




Kişileri ve şirketleri oluşturmayı tamamladıktan sonra, Kişiler sekmesine gidip kişileri veya şirketleri seçerek listeyi görüntülemek mümkündür. Ayrıca her kişinin/şirketin yanında görüntülenen  Düzenle  seçeneğini seçerek verilen ayrıntıları değiştirebilirsiniz .


Kişiler ve şirketler için Yapılacaklar ekleme


Bazen belirli bir sorun için bir müşteriyi veya şirketi takip etmeniz veya sorularının şu ana kadar yanıtlanıp yanıtlanmadığını kontrol etmeniz gerekebilir. Bu gibi durumlarda, Freshdesk'te takip etmeniz gereken şeyler hakkında kendinizi bilgilendirmek için iletişim ve/veya şirket sayfasına yapılacaklar ekleyebilirsiniz. 


'Yapılacaklar' panelini iletişim/şirket sayfasının sağ tarafında bulacaksınız:



Ayrıca gerekirse Yapılacaklar'ı düzenleme veya silme seçeneğine de sahip olacaksınız. Eklediğiniz 'Yapılacaklar', Biletlere eklediğiniz Yapılacaklar'ın görünmesine benzer şekilde Kontrol Panelinde görünecektir: 




Bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirme (Emlak ve Orman planında mevcuttur)

Freshdesk, bir kişiyi birden fazla şirketle ilişkilendirmenize ve ayrıca bir kişiyle ilişkili şirketleri kaldırmanıza olanak tanır. 

Not: Şirketi bir kişiden kaldırdığınızda, bu şirket için oluşturduğunuz mevcut biletler aynı şirket adını taşımaya devam edecektir. Yani bu eski biletlere erişmeniz gerekiyorsa eski firma adıyla arama yapmanız gerekecek. Daha fazlasını öğrenmek için buraya tıklayın.















Bu makale sizin için faydalı oldu mu?

Harika!

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Üzgünüz! Size yardımcı olamadık

Geri bildiriminiz için teşekkür ederiz

Bu makaleyi nasıl iyileştirebileceğimizi bize bildirin!

Nedenlerden en az birini seçin
CAPTCHA doğrulaması gereklidir.

Geri bildirim gönderildi

Çabanızı takdir ediyoruz ve makaleyi düzeltmeye çalışacağız